  • 11. Data: 2011-04-28 15:00:24
    Temat: Re: email w telefonie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:slrniriquh.3l0.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Ciaganie ciaganiem ale co z wysylaniem? Wyobraz sobie, ze chcesz wyslac
    > maila z telefonu i chcesz go potem zobaczyc w folderze wyslane klienta
    > pocztowego na komputerze biurkowym... ;)

    A to POP3 obsluguje wysylanie?
    Nie wiedzialem - ale czlowiek cale zycie sie uczy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2011-04-28 15:41:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 14:48:56 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    > wiadomości news:4db92e41$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...

    > No pacz - ja juz kilkanascie lat na POP3 jade, a jakos w zadnym kliencie
    > nigdy nie mialem z tym problemu

    Niemniej być może gdzieś się trafi klient poczty tak durny, że nie potrafi
    pozostawić poczty na serwerze. Ja na takiego nie trafiłem, ale nie
    wykluczam istnienia takowego. IMAP to rozwiązanie tego problemu + generalne
    rozwiązanie kwestii synchronizacji między kilkoma klientami pocztowymi.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons

  • 13. Data: 2011-04-28 22:33:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 28 Apr 2011 15:03:19 +0100, januszek wrote:
    >SDD napisa?(a):
    >
    >Probowales synchronizowac jedno konto pocztowe z kilkoma klientami pop3
    >na raz? ;)

    na raz jak na raz - one naprzemian powinny dzialac.

    J.