  • 1. Data: 2011-04-27 22:46:55
    Temat: [Dania] ichniejsza karta telefoniczna lub/i z pakietem danych
    Od: AL <a...@s...tam>

    po szukaniu na forach dot. tego kraju w sumie nie znalazlem nic
    specjalnego procz informacji, ze karte z pakietem danych tylko dla osob
    tam zarejestrowanych (!!!)

    Wydaje mi sie to troche dziwne, ale....

    Czy ma ktos doswiadczenia w tym temacie?

    Najbardziej interesowalaby mnie propozycja z pakietem danych (lub sam
    pakiet danych) - bede w Dani > 2 tygodnie i o ile rozmowy telefoniczne w
    roamingu mnie nie przerazaja, bo umiem sie pilnowac w dlugosci rozmow, o
    tyle polaczenia z internetem moga sie okazac druzgocace dla portfela.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 2. Data: 2011-04-29 00:17:59
    Od: Emil <e...@g...com>

    Dania to chyba najgorsze co może być jeżeli chodzi o prepaidy i to
    jeszcze z tanim pakietem danych. Tam praktycznie wszyscy mają
    abonament. Nie wiem gdzie może być gorzej (ewentualnym kandydatem może
    być chyba tylko Francja).

    Jedyne co mogę polecić to OiSTER. Niestety sam jeszcze nie mam z tym
    doświadczenia.