  • 11. Data: 2017-07-06 15:21:53
    Temat: Re: elektryki spojrzenie spoza wolnej europy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile potrzebujesz w miescie bagaznika? Tyle co w jeden wozek w markecie sie zmiesci
    czy wiecej? Idac Twoim tokiem rozumowania kazdy powinien miec ciezarowke bo kila
    razy w zyciu potrzebuje przewiezc cos wiekszego.

  • 12. Data: 2017-07-06 16:43:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > Ja bym tam szybko zrealizował zyski :-)
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22057884,powazne
    -potkniecie-tesli-wartosc-spolki-w-ciagu-kilku-godzi
    n.html#BoxBizImg
    > Ten Musk to niezły wizjoner ale porażki zdarzają się nawet najlepszym

    Znowu czerpiesz widoczną radość z cudzego potknięcia. Polak, typowy Polak z
    Ciebie.

    A poza tym:

    "oświadczenie Volvo. W środę ten producent aut oznajmił, że od 2019
    wszystkie nowe modele jakie będzie wprowadzać na rynek będą elektryczne
    albo hybrydowe. Praktycznie wszyscy pozostali producenci również planują
    ekspansję na rynku aut elektrycznych. "

  • 13. Data: 2017-07-06 16:43:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Ile potrzebujesz w miescie bagaznika? Tyle co w jeden wozek w markecie
    > sie zmiesci czy wiecej? Idac Twoim tokiem rozumowania kazdy powinien
    > miec ciezarowke bo kila razy w zyciu potrzebuje przewiezc cos wiekszego.

    Akurat kwestia bagażnika w takich autach wygląda bardzo dobrze.

    Baterie akumulatorow sa płasko umieszczone w podłodze.

    Taka Tesla S ma największy bagażnik ze wszystkich aut benzynowych tego
    rozmiaru a dodatkowo ma Frunk (front-trunk) czyli bagażnik z przodu.

  • 14. Data: 2017-07-06 16:48:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > 30 kilometrow moze byc dla wielu w sam raz. Kto zabroni zeby byly wersje 30, 50,
    70, 100.

    Czy byś kupił samochód benzynowy z bakiem na 3l? Wątpię :D

    100km to jednak minimum, musisz uwzględnić że nie zawsze jest miejsce i
    czas na ładowanie. Jak Ci wystarczy 30km to sobie Melexa kup :D

    --
    LordBluzg(R)

  • 15. Data: 2017-07-06 17:30:21
    Od: p...@g...com

    Cytujesz coś co jeszcze bardziej osłabi pozycję Tesli wiec mam wrażenie że odczuwasz
    z tego powodu smutek połączony z rozczarowaniem :-) czy to jakaś forma samoukarania ?
    Ps rekomendacja co do akcji: sprzedawać natychmiast

  • 16. Data: 2017-07-06 17:39:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >:-)
    >czy to jakaś forma samoukarania ?
    >Ps rekomendacja co do akcji: sprzedawać natychmiast

    Musiala byc mocno zawyzona, skoro takie drobne problemy maja
    spowodowac wielkie spadki.

    A moze ktos ma ochote kupic, wiec najpierw chce zanizyc :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-07-06 18:07:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > 30 kilometrow moze byc dla wielu w sam raz. Kto zabroni zeby byly wersje
    > 30, 50, 70, 100.

    Czy byś kupił samochód benzynowy z bakiem na 3l? Wątpię :D
    ---
    Biorąc pod uwagę, że mam do pracy jakieś 3,5km to ..

    ... mogę kupić elektryczny rower a od samochodu więcej wymagam niż tylko
    możliwości dojazdu do pracy i zahaczenia o wszystkie sklepy po drodze.
    Pytanie jakie się rodzi to dlaczego miałbym kupić samochód o zasięgu 100km
    jak mogę normalny ...

  • 18. Data: 2017-07-06 18:21:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > Cytujesz coś co jeszcze bardziej osłabi pozycję Tesli wiec mam wrażenie
    > że odczuwasz z tego powodu smutek połączony z rozczarowaniem :-) czy to
    > jakaś forma samoukarania ?

    Nie, to radość konsumenta z powodu zwiększającej się konkurencji.

    > Ps rekomendacja co do akcji: sprzedawać natychmiast

    Raczej dokupić ich więcej wykorzystując aktualną przecenę :-)

  • 19. Data: 2017-07-06 18:21:38
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > spowodowac wielkie spadki.
    >
    > A moze ktos ma ochote kupic, wiec najpierw chce zanizyc :-)

    Hossa TSLA trwała ponad pół roku od poziomu rzędu $140, więc czas najwyższy
    na korektę i okazja do kolejnych zakupów :-)

  • 20. Data: 2017-07-06 18:24:25
    Od: p...@g...com

    Jasne szwagier Muska gra na zniżkę a jak nerwowi zaczną sprzedaż on kupi :-) prawda
    jest taka że jak wszyscy duzi producenci odpala masowo elektryki to wycena Tesli
    poleci na dno i nic tu tupanie nogami nie pomoże :-)