  • 231. Data: 2022-08-12 10:19:16
    Temat: Re: elektryfikacja 2
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 10:13 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > A nie było jakiegoś zaniku napięcia po drodze, albo innej przerwy w
    > pracy?
    > Pn pokazuje chyba tylko wynik ostatniego ładowania.

    Tak, pokazuje tylko ostatnie ładowanie.
    Może faktycznie była przerwa, nie pomyślałem o tym. W weekend sprawdzę
    dokładnie.

    TG

  • 232. Data: 2022-08-12 10:20:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 10:14 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > BTW: W tej baterii masz 42-45 kWh do użytku.
    > Inna sprawa, że dochodzą do tego straty na ładowaniu, z 10-20%.

    Zamówiłem licznik trójfazowy - jak przyjdzie to będę wiedział dokładnie
    ile to wychodzi.

    TG

  • 233. Data: 2022-08-12 10:24:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Zamówiłem licznik trójfazowy - jak przyjdzie to będę wiedział dokładnie
    > ile to wychodzi.

    A co Ci zmienia taki licznik?

  • 234. Data: 2022-08-12 10:28:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 10:24 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > A co Ci zmienia taki licznik?

    Będę miał pobraną energię z sieci. Auto ładowane tylko w domu, będę
    wiedział ile mnie kosztuje 1km.

  • 235. Data: 2022-08-12 10:43:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Będę miał pobraną energię z sieci.

    Obecny licznik jej nie pokazuje?

  • 236. Data: 2022-08-12 10:50:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 10:43 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Obecny licznik jej nie pokazuje?

    Który? - główny w domu?
    Jak z tego wyliczę ile idzie na ładowanie auta?

  • 237. Data: 2022-08-12 11:02:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Który? - główny w domu?
    > Jak z tego wyliczę ile idzie na ładowanie auta?

    Aaaaa - Ty chcesz dodatkowy licznik mieć?
    Ale nawet - masz wszystko na głównym na jednej fazie?

  • 238. Data: 2022-08-12 11:05:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 11:02 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Aaaaa - Ty chcesz dodatkowy licznik mieć?

    Tak, zamówiłem dodatkowy licznik, który będzie wskazywał tylko i wyłącznie
    pobór na jednym gnieździe 3f do którego jest wpięty zencar.

    > Ale nawet - masz wszystko na głównym na jednej fazie?
    Tutaj nie wiem o co Ci chodzi. Mam instalację 3f. Odbiorniki są
    porozrzucane na poszczególne fazy równomiernie.

  • 239. Data: 2022-08-12 11:13:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Tutaj nie wiem o co Ci chodzi. Mam instalację 3f. Odbiorniki są
    > porozrzucane na poszczególne fazy równomiernie.

    I nie wiesz które na której?

  • 240. Data: 2022-08-12 11:25:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2022 o 11:13 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > I nie wiesz które na której?

    Wiem, bo sam robiłem rozdzielnię, ale o co Ci chodzi?