  • 31. Data: 2019-11-18 17:27:24
    Temat: Re: elektronika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan jaNus napisał:

    > Gdzieś tam, w jakiejś książce, a tematycznie była o którejś z
    > amerykańskich "służb", i tam mówili o pewnym wydziale per DDT:
    > /Department Dirty Tricks/
    > czyli "brudnych sztuczek"...

    Jeśli ktoś pamięta system CP/M, pamięta też Dynamic Debugging Tool.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2019-11-18 21:52:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > To nie jest szaleństwo. A może inaczej: ono z czegoś się wzięło.

    Gdzieś kiedyś widziałem info, że niektórzy psycholodzy twierdzą, że to
    (jeśli dobrze rozumiem sens dyskusji) jest jednak szaleństwo.
    Faceci od zarania dziejów jakoś musieli zwrócić na siebie uwagę. A teraz
    każda (często nieudolna) próba może zostać uznana za molestowanie...
    P.G.

  • 33. Data: 2019-11-19 00:10:56
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 18.11.2019 o 21:52, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    Ano! Jak śpiewał "Ostatni Oddech Kaczuchy" (w "Prowokator'ze"):
    /to wszystko jest celowe/
    /i dobrze przemyślane/
    /niech ktoś zareaguje./
    / i popełni błąd/!
    Chodzi o to, aby ludziska się nie rozmnażali, bo ponoć na Ziemi ma być
    zasobów wszelkich jedynie dla /circa/ miliarda, czyli 1/8 tego, co jest!

    > Gdzieś kiedyś widziałem info, że niektórzy psycholodzy twierdzą, że
    > to (jeśli dobrze rozumiem sens dyskusji) jest jednak szaleństwo.

    W wielu wypadkach oskarżeń ojców przez córki, o molestowanie, po jakimś
    czasie wychodziły ewidentne wskazówki, że to były *urojenia*. Czy i
    dorosłe "ofiary" mogły sobie coś-tam wmawiać? No, raczej kłamały z
    premedytacją, wszak odszkodowania, gdy sprawa była /na fali/, zasądzano
    imponujące. A w tym kontekście warto wspomnieć o pewnej sprawie
    dotyczącej molestowania w Polsce. Była onegdaj głośna, a kilka dni temu
    doczekała się ciągu dalszego, zaiste *zdumiewającego*, po stokroć!

    Otóż był szum spory, w konsekwencji medialnej nagonki Kościół został
    sądownie zmuszony do odszkodowania w kwocie *ponad milionowej*! No i
    precyzyjnie rozkładał to na różne aspekty red. Stanisław Michalkiewicz,
    zwracając uwagę, że tak suta wziątka zachęcić może b. wiele /dawnych
    dziewic/, aby z nagła, po latach, /wróciła im pamięć/, o doznanych
    krzywdach.

    To tytułem wprowadzenia, dalej robi się naprawdę ciekawie. Otóż parę dni
    temu Michalkiewiczowi wszedł na wszystkie konta komornik, z obciążeniem
    188 295,70 zł (ta kwota codziennie rośnie!), a to przekracza wszystkie
    środki, jakie tam były.

    Jak się okazuje zapadł bowiem jakiś wyrok *zaoczny*. Zaoczny, bo
    /dostojna/ Temida polska słała wezwania tam, gdzie oskarżony nie mieszka
    od baaardzo dawna. A jest osobą publiczną, publikuje w kilkunastu
    periodykach, zaś jego konta (prowadzi szeroką działalność, i "z różnego
    tytułu" ma ich kilka) zostały namierzone /bez pudła/, zapewne po prostu
    wzięto z jego oficjalnych stron WWW! Gdzie i mail do niego jest, to i
    skontaktować się łatwo, trzeba tylko *chcieć*! Lecz /niezawisły sąd/
    najwyraźniej nie-chciał-chcieć, bo i sądy Michalkiewicz wielokrotnie w
    swych publikacjach demaskował, wskazując kariery z nadania dawnych
    służb. Wszystko to nosi ewidentne cechy spisku, Michalkiewicz naraził
    się baaardzo wielu lobbies, głównie spod znaku wciąż-nie-minionego
    PRL-u, potomkom utworzonych wtedy dynastii, a i lobby zdecydowanie
    najpotężniejszego, bowiem atakuje je bez przerwy, za co jest znienawidzony.

    > Faceci od zarania dziejów jakoś musieli zwrócić na siebie uwagę. A
    > teraz każda (często nieudolna) próba może zostać uznana za
    > molestowanie... P.G.
    A przychodzi do pracy wyfiokowana lala, w sukienczynie 8,5 cm i oburza
    się, że ktoś ją /molestuje/, czyniąc jakieś uwagi. Ha! -- pewnikiem nie
    ten *ktoś*, dla którego się tak wystroiła...

    A ciekawe, jak to jest u /tęczowych/ wszak u nich zawsze swój pozna
    /swojego/. Czy idą do sądu, z powodu molestowania? Chyba jednak nie, bo
    tam stałość, czy inne zahamowania, nie mają *żadnego* znaczenia, bo
    stałość, to dbałość o to, by mąż wiedział, że dziecko jest jego, a nie
    sąsiada. A przecież sex /tęczowych/ jest tylko i wyłącznie dla zażywania
    jak największych ilości doznań, tedy ograniczenia są /nie na miejscu/!

    No i nie chrzańcie tu o /niedopuszczalnych/ tranzystorach bi-polarnych,
    bowiem ofensywa LGTB jest wszechświatowa, a zmierza do zniszczenia
    *normalności*. U nas zaś PiS jedynie krzyczy, a nie robi nic! A nawet
    ewidentnie, choć skrycie, *zachęca*...

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 34. Data: 2019-11-19 00:26:32
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > No, jeśli małżeństwo nie skończyło się (albo nie rokuje w bliskim terminie)
    rozwodem, to jeszcze nie tak źle - elektroczki czy programistki to nawet nie jedna na
    milion, przynajmniej rząd wielkości wyżej.

    Jak na razie jestem zadowolony, a to już za chwilę będzie 20 lat...
    Koleżanka małżonka doskonale się spisuje w roli Manual Pick & Place :)
    Ma całkiem niezłe CPH i myli się rzadko.

    W dodatku ma w stosunku do innych maszyn do montaż SMT wyższy walor
    estetyczny oraz ma sterowanie głosowe.

  • 35. Data: 2019-11-19 00:27:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-18, Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

> [...]
    > Faceci od zarania dziejów jakoś musieli zwrócić na siebie uwagę. A teraz
    > każda (często nieudolna) próba może zostać uznana za molestowanie...

    Sexual Harassment and You - Saturday Night Live
    https://youtu.be/PxuUkYiaUc8

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2019-11-19 01:04:36
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 19.11.2019 o 00:26, sundayman pisze:
    > oraz ma sterowanie głosowe.

    powinno być *sterowalność*. Wszak ma ona też możność ? wydawania
    *komend*, nieprawdaż?

  • 37. Data: 2019-11-19 07:05:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-18, Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> wrote:

    > Jeśli ktoś pamięta system CP/M, pamięta też Dynamic Debugging Tool.

    A dla przypomnienia to dichlorodifenylotrichloroetan czyli popularny
    onegdaj srodek tez na robaki.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2019-11-19 08:50:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin Debowski napisał:

    > A dla przypomnienia to dichlorodifenylotrichloroetan czyli popularny
    > onegdaj srodek tez na robaki.

    W pewnym sensie popularny do dziś. To świństwo ma czas połowiczniego
    rozpadu na poziomie kilkunastu lat, więc sporo tego, co do początku
    lat siedemdziesiątych rozpylono, znajduje się wciąż w środowisku.

    --
    Jarek

  • 39. Data: 2019-11-19 09:04:36
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotr Gałka wrote:

    > Faceci od zarania dziejów jakoś musieli zwrócić na siebie uwagę. A teraz
    > każda (często nieudolna) próba może zostać uznana za molestowanie...

    Rozumiem Twój punkt widzenia i w ogólności się z nim zgadzam. Niemniej
    praca to nie jest najlepsze miejsce na zwracanie uwagi, udolnie lub nie.
    Jeśli już ktoś koniecznie musi, bo jest dogłębnie przekonany, że to jest
    Chinka jego życia, to nic nie stoi na przeszkodzie złożenia
    wypowiedzenia i dopiero wtedy atakowania jako "osobnik zewnętrzny".
    W takiej sytuacji nie mam najmniejszych zastrzeżeń. A jeśli nie chodzi o
    głębszy związek i się komuś z nudów marzy romans biurowy, to już pisałem...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 40. Data: 2019-11-19 09:09:46
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    Ta nazwa nie jest jednoznaczna. Powinno być dichlorodifenylo
    trichlorometylometan. Nie na Robaki :-)

    > W pewnym sensie popularny do dziś. To świństwo ma czas połowiczniego
    > rozpadu na poziomie kilkunastu lat, więc sporo tego, co do początku
    > lat siedemdziesiątych rozpylono, znajduje się wciąż w środowisku.

    To "świństwo" uratowało życie milionów ludzi. Decyzja o zakazie zabiła
    więcej ludzi niż druga wojna światowa.

    P.P.