  • 1. Data: 2010-03-13 17:40:13
    Temat: e51 - gdzie kupie w Warszawie
    Od: "Przemek" <p...@p...fm>

    Witam,
    probuje namierzyc nokie e51 w Warszawie, w erze.. wiem, ze ciezko znalezc,
    ale czasami sie gdzies zawieruszy itp..
    Byc moze ktos z grupowiczow orientuje sie, gdzie mozna ja nabyc w
    stolicy/okolicy?

    pozdrawiam
    Przemek

    P.S.
    Kiedys byla na stronie nokii wyszukiwarka - mozna bylo sprawdzic w jakim
    sklepie maja dany model, niestety wyszukiwarki chyba juz nie ma

  • 2. Data: 2010-03-13 21:41:32
    Temat: Re: e51 - gdzie kupie w Warszawie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-03-2010 o 18:40:13 Przemek <p...@p...fm> napisał(a):

    > probuje namierzyc nokie e51 w Warszawie

    Że jak? Normalny nowy telefon ciężko Ci znaleźć i jeszcze w Wwie? Bez jaj.
    A skąpiec, allegro?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?