  • 1. Data: 2010-03-11 20:48:00
    Temat: Orange dla firm, czym się różni umowa z telefonem i bez
    Od: lux <b...@o...de>

    Witam,
    z tego co widzę na stronce to w Orange dla firm jak nie chce telefonu to
    nic w zamian nie dostaje oprócz możliwości wybrania cyrografu na 1 rok?

    lux

  • 2. Data: 2010-03-11 21:18:14
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    lux pisze:
    > Witam,
    > z tego co widzę na stronce to w Orange dla firm jak nie chce telefonu to
    > nic w zamian nie dostaje oprócz możliwości wybrania cyrografu na 1 rok?
    >
    > lux
    jak sie niechce telefonu to sie bierze prepaida i dzwoni taniej....
    ToMasz

  • 3. Data: 2010-03-11 21:32:51
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 11 Mar, 22:18, ToMasz <t...@g...pl> wrote:

    > jak sie niechce telefonu to sie bierze prepaida i dzwoni taniej....
    > ToMasz

    Lub idzie do konkurencji, która daje 380minut (16gr minuta) + 3000 w
    sieci i pstn za 61zł brutto.

  • 4. Data: 2010-03-11 21:34:32
    Od: lux <b...@o...de>

    ToMasz pisze:
    > jak sie niechce telefonu to sie bierze prepaida i dzwoni taniej....
    ====

    wiem, ale muszę mieć stacjonarny w komórce czyli Ekstra Strefę w Orange.

    lux

  • 5. Data: 2010-03-11 21:42:24
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > z tego co widzę na stronce to w Orange dla firm jak nie chce telefonu to
    > nic w zamian nie dostaje oprócz możliwości wybrania cyrografu na 1 rok?

    bzdura
    biorąc bez telefonu na 2 lata, dostajesz rabat 30% na abo i podwójny pakiet
    minut.
    biorąc umowe na rok, dostajesz 15% rabatu na abo, o minutach nie wiem.

    Jacek

  • 6. Data: 2010-03-12 11:04:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał

    > jak sie niechce telefonu to sie bierze prepaida i dzwoni
    > taniej....

    Albo korzysta z odpowiedniego abonamentu firmowego, bo to znacznie
    lepiej.
    Widac nie w Orange.

    J.

    P.S. W Erze prywatnej cennik taki ze chyba nie warto telefonu brac
    :-)

  • 7. Data: 2010-03-12 20:03:36
    Od: lux <b...@o...de>

    Jacek pisze:
> [...]
    > minut.
    > biorąc umowe na rok, dostajesz 15% rabatu na abo, o minutach nie wiem.
    dzięki :)

    lux

  • 8. Data: 2010-03-15 12:28:48
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > ====
    >
    > wiem, ale muszę mieć stacjonarny w komórce czyli Ekstra Strefę w Orange.
    >
    > lux

    w erze stacjonarny bez minut na komorke jest za 10 zl + vat na miesiac.