  • 1. Data: 2010-03-12 14:20:49
    Temat: Zablokowany Internet i MMS w era - mozna obejsc?
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Mam zablokowany Internet i MMS w sieci era (telefon sluzbowy) czy moge jakos to
    obejsc wykupujac pakiet do MMS lub Internetu w sieci poprzez doladowanie przez
    Internet lub skorzystac z uslug innego operatora?

    --
    eisum

  • 2. Data: 2010-03-12 19:17:13
    Temat: Re: Zablokowany Internet i MMS w era - mozna obejsc?
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "eisum" <e...@e...ok> napisał w wiadomości grup
    > Mam zablokowany Internet i MMS w sieci era (telefon sluzbowy) czy moge
    > jakos to obejsc wykupujac pakiet do MMS lub Internetu w sieci poprzez
    > doladowanie przez Internet lub skorzystac z uslug innego operatora?

    jakiś telefon na dwie karty (np samsung duoz)?

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 3. Data: 2010-03-13 08:30:36
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-12 15:20, eisum wrote:
    > Mam zablokowany Internet i MMS w sieci era (telefon sluzbowy) czy moge
    > jakos to obejsc wykupujac pakiet do MMS lub Internetu w sieci poprzez
    > doladowanie przez Internet lub skorzystac z uslug innego operatora?

    Nie, bo masz w HLR wylaczone subskrypcje na mozliwosci korzystania z
    APNow dostepowych. Krotko mowiac... nie da sie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."