  • 1. Data: 2010-03-12 14:18:33
    Temat: Hayeah doładowania.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy idzie z jednego telefonu Heyah (karta) doładować drugi telefon Hayeah
    (też na kartę)?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-12 14:26:30
    Temat: Re: Hayeah doładowania.
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-03-12 15:18, Endriu pisze:
    > Czy idzie z jednego telefonu Heyah (karta) doładować drugi telefon Hayeah
    > (też na kartę)?.

    Można, łącząc się z interent i korzystając z odpowiedniej strony ;)
    Pewnie jednak nie o to chodzi.
    A tak bezpośrednio zmieniając saldo jednego i drugiego konta w heyah się
    nie da.

  • 3. Data: 2010-03-12 14:41:31
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Można, łącząc się z interent i korzystając z odpowiedniej strony ;)
    > Pewnie jednak nie o to chodzi.

    Jakikolwiek sposób byłby jak najbardziej mile widziany. Mogę prosić o
    szczegóły ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-03-12 14:43:35
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Jakikolwiek sposób byłby jak najbardziej mile widziany. Mogę prosić o
    > szczegóły ?.

    Logujesz się na stronę sprzedającą doładowania(np. banku) i kupujesz doładowanie
    za prawdziwe pieniądze :-).
    Przelewu środków nie ma.
    S.

  • 5. Data: 2010-03-12 19:00:40
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n-n.pl>

    W dniu 2010-03-12 15:41, Endriu pisze:

    > Jakikolwiek sposób byłby jak najbardziej mile widziany. Mogę prosić o
    > szczegóły ?.

    Dokładnie tak jak mój "przedpiśca" napisał ;)
    innej drogi nie ma jak zwykłę doładowanie.