-
51. Data: 2010-07-10 21:52:36
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: to <t...@a...xyz>
wchpikus wrote:
> Ale to nie zwalnia ich od myslenia.
Ani z odpowiedzialności. Niewyspany bywa gorszy niż pijany.
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
52. Data: 2010-07-10 21:54:08
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: to <t...@a...xyz>
Karolek wrote:
> Nie kazdy moze miec idealnego pracodawce i to dzialajacego na lokalnym
> rynku w dodatku.
I to ma być wytłumaczenie? Jak mu pracodawca każe komuś połamać nogi to
też połamie, żeby nie wylecieć z roboty?
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
53. Data: 2010-07-11 07:36:34
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: "MK" <c...@g...com>
> Nic by to nie dało, przecież każdy jechał autobusem i jak widać niektórym
> to nic nie pomogło. Zresztą pewnie nie musiało, bo to kierowca ciężarówki
> jest profesjonalistą i powinien jechać w sposób bezpieczny. Skoro nie
> radzi sobie z wyhamowaniem z danej prędkości w typowych sytuacjach to
> niech jedzie wolniej. Nikt nie powiedział, że ciężarówka ma jechać zawsze
> z maksymalną, dozwoloną znakami prędkością.
Ale ja nie pisałem o tym że jedzie ile się da, to może być nawet 50 k/mh.
Autobusem jeździłem i nie zwracałem na to uwagi, może dlatego że właśnie
każdy "ufa" kierowcy...
-
54. Data: 2010-07-11 09:46:19
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: Karolek <d...@o...pl>
to pisze:
> Karolek wrote:
>
>> Nie kazdy moze miec idealnego pracodawce i to dzialajacego na lokalnym
>> rynku w dodatku.
>
> I to ma być wytłumaczenie?
Poniekad.
>Jak mu pracodawca każe komuś połamać nogi to
> też połamie, żeby nie wylecieć z roboty?
>
Jednak jest pewna subtelna roznica.
A proceder z czasem pracy jest powszechny i smiem powiedziec, ze nie
jest to nic dziwnego... tylko na pms wszyscy robia wielkie oczy, a
najwieksze ci ktorzy nie maja zielonego pojecia o temacie, a samochody
ciezarowe widzieli jedynie na drodze.
Dziwne, ze kazdy mowi o czasie pracy kierwocow samochodow ciezarowych, a
nikt nawet sie nie zajaknie o czasie pracy np. taksowkarzy.
--
Karolek
-
55. Data: 2010-07-11 10:17:18
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: ALGI <a...@N...o2.pl>
Dnia Fri, 09 Jul 2010 20:14:29 +0200, DoQ napisał(a):
> ALGI pisze:
>
>> Pomijając już winę - dopóki w Polsce nie będzie normalnych dróg z dwoma
>> oddzielonymi jezdniami, takie sytuacje będą zawsze - zawsze ktoś może na
>> przykład zasłabnąć.
>
> Niestety oddzielone jezdnie nie gwarantuja zatrzymania TIRa...
Zatrzymanie nie ale powolne zjeżdżanie jak kierowca coś szuka "na podłodze"
i otarcie się o barierkę, może takiego kierowcę "obudzić"
-
56. Data: 2010-07-11 11:11:53
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Karolek pisze:
>> ps. wiem ze niektore przepisy sa niezyciowe ale to nie zwalnia od ich
>> przestrzegania
>
> Malo wiesz o tym biznesie.
Ależ nikt nie neguje że najbardziej biznesowo jest puszczać kierowców na
amfie w trasy po 3 doby bez przerwy. Tyle że co z tego?
-
57. Data: 2010-07-11 11:37:41
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: Grejon <g...@i...pl>
W dniu 2010-07-11 09:46, Karolek pisze:
> Dziwne, ze kazdy mowi o czasie pracy kierwocow samochodow ciezarowych, a
> nikt nawet sie nie zajaknie o czasie pracy np. taksowkarzy.
Taksówkarz nie prowadzi 40-tonowego TIRa i nawet jak mi po zaśnięciu
wjedzie w tyłek to mnie nie wprasuje w kierownicę.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi
-
58. Data: 2010-07-11 13:15:09
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 11 Jul 2010 09:46:19 +0200, Karolek wrote:
>Dziwne, ze kazdy mowi o czasie pracy kierwocow samochodow ciezarowych, a
>nikt nawet sie nie zajaknie o czasie pracy np. taksowkarzy.
Taksowkarze raczej rzadko zasypiaja za kierownica, przelatuja na
przeciwny pas i powoduja straty w ludziach.
Moze dlatego ze spia na postojach. A mzoe dlatego ze nie maja nad soba
pracodawcy grzmiacego "przyjedziesz dzisiaj albo szukaj sobie nowej
pracy"..
J.
-
59. Data: 2010-07-11 13:26:14
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: "MK" <c...@g...com>
> Ależ nikt nie neguje że najbardziej biznesowo jest puszczać kierowców na
> amfie w trasy po 3 doby bez przerwy. Tyle że co z tego?
Nie sądzę żeby to był proceder hurtowy. Busy nie mają tacho i ganiają po 30h
czasami więcej ... Statystyki mówią same za siebie, wypadów osobówek jest
więcej (więcej aut), ale tak czy siak dużych aut rozwala się mniej. Zdarzają
się tacy, najczęściej ze wschodu, którzy jadą na pałę cały czas te 90k/mh,
ale cały czas to są wyjątki od reguły...
Czasami się zastanawiam czy na kursie nie powinni uczyć podstawowych praw
fizyki ...
Ciężarówki muszą jeździć, trzeba się z tym pogodzić, jakoś musimy mieć
żarcie w sklepach itd. Wasze samochody też nie fruną z nieba tylko
przyjeżdżają do dilera ciężarówką ;)
Powstało itd. kontrolują, zabierają dowody za stan techniczny za nielegalne
wyłączniki, także możemy się cieszyć ze trochę grono "morderców" się
skurczyło, ale oczy z tyłu głowy polecam mieć nadal.
-
60. Data: 2010-07-11 21:34:48
Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
Od: "MK" <c...@g...com>
Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:0q9j36t92vdg8oed945385q31citq0klev@4ax.com...
> On Sun, 11 Jul 2010 09:46:19 +0200, Karolek wrote:
>>Dziwne, ze kazdy mowi o czasie pracy kierwocow samochodow ciezarowych, a
>>nikt nawet sie nie zajaknie o czasie pracy np. taksowkarzy.
>
> Taksowkarze raczej rzadko zasypiaja za kierownica, przelatuja na
> przeciwny pas i powoduja straty w ludziach.
>
> Moze dlatego ze spia na postojach. A mzoe dlatego ze nie maja nad soba
> pracodawcy grzmiacego "przyjedziesz dzisiaj albo szukaj sobie nowej
> pracy"..
Sam znam jednego co mu oko prawie od tarcia wyplynelo ;) Przez miesiac z
bablem zamiast oka chodzil ...