  • 61. Data: 2010-07-11 21:38:17
    Temat: Re: dzwon TIRa i Meganki na DK6
    Od: "MK" <c...@g...com>

    Bardziej trzeba uwazac na takich:

    http://www.tvn24.pl/12690,1664536,0,1,po-pijanemu-wj
    echal-w-rowerzystow,wiadomosc.html

  • 62. Data: 2010-07-11 23:59:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karolek wrote:

    > Jednak jest pewna subtelna roznica.
    > A proceder z czasem pracy jest powszechny i smiem powiedziec, ze nie
    > jest to nic dziwnego...

    Proceder łamania nóg też jest w pewnych środowiskach dość powszechny...

  • 63. Data: 2010-07-12 08:14:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Grejon pisze:

    > Taksówkarz nie prowadzi 40-tonowego TIRa i nawet jak mi po zaśnięciu
    > wjedzie w tyłek to mnie nie wprasuje w kierownicę.

    Wiesz. wali mnie to co prowadzi. Nie chce sie z nim spotkac podczas
    czolowego zderzenia.

    --
    Karolek

  • 64. Data: 2010-07-12 08:15:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:

    > Proceder łamania nóg też jest w pewnych środowiskach dość powszechny...

    Tak?
    W jakich, bo nie znam takich srodowisk.

    --
    Karolek

  • 65. Data: 2010-07-12 08:16:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Ależ nikt nie neguje że najbardziej biznesowo jest puszczać kierowców na
    > amfie w trasy po 3 doby bez przerwy. Tyle że co z tego?

    Tyle, ze to z tego, ze wina nie zawsze jest taka oczywista jak np. dla
    pajacow z pms.

    --
    Karolek

  • 66. Data: 2010-07-12 08:20:14
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    J.F. pisze:

    > Taksowkarze raczej rzadko zasypiaja za kierownica, przelatuja na
    > przeciwny pas i powoduja straty w ludziach.
    >
    > Moze dlatego ze spia na postojach. A mzoe dlatego ze nie maja nad soba
    > pracodawcy grzmiacego "przyjedziesz dzisiaj albo szukaj sobie nowej
    > pracy"..

    Nie.
    Raczej dla tego ze z TIRami jest jak z BMW... znaczy sie jak sie
    rozjebie BMW to sie o tym mowi/pisze, jak sie rozbije toyota to jakos
    nikt sie nie podnieca, podobnie nikt sie nie podnieca taksowkami, a
    wierz mi tez miewaja wypadki :>
    Na pms leca hasla, ze ci kierowcy tirow to mordercy itp. tylko tak sie
    dziwnie sklada, ze to jednak nie kierowcy samochodow ciezarowych maja
    najwiecej wypadkow, a troche kilometrow jednak robia.

    --
    Karolek

  • 67. Data: 2010-07-12 08:28:30
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-12 08:14, Karolek pisze:

    > Wiesz. wali mnie to co prowadzi. Nie chce sie z nim spotkac podczas
    > czolowego zderzenia.

    Ja też. Tak samo nie chcę zostać zmiażdżony przy uderzeniu z tyłu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 68. Data: 2010-07-12 17:38:20
    Od: mw <m...@g...com>

    On 9 Lip, 20:40, to <t...@a...xyz> wrote:

    > SAM JESTEŚ EPISTOLARNY.
    Nie podskakuj bo to mi fiordy z ręki jadły

  • 69. Data: 2010-07-13 01:27:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 14:46:31 +0200, J_K_K napisał(a):

    > A niezależnie od płci i przepisów - podwójna i niewidoczny zakręt
    > to dla wszystkich powinien być dogmat.

    Wiara w oznakowanie pozuiome w PL może doprowadzic do wypadków. Wole jechać
    na widoczność.

    --

  • 70. Data: 2010-07-13 01:30:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 09:28:16 +0200, Karolek napisał(a):

    > Nie kazdy moze miec idealnego pracodawce i to dzialajacego na lokalnym
    > rynku w dodatku.

    Nie kazdy może jeść.

    --