    From: "Franc" <kanies@wytnijtoszybko@wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: dziwny problem z LCD
    Date: Fri, 7 Aug 2009 08:34:50 +0200

    Witam grupe!

    Spotkał mnie dziwny problem z LCD. Wczoraj przyjechał do mnie nowy monitor
    (NEC p221w), podłączyłem przez DVI do karty, ustawiłem natywną
    rozdzielczość. Wszystko fajnie tylko, że monior zgłasza rozdzielczość
    1050x1680. Obraz wyświetlany jest poziomo (nie używam pivota), ale menu
    monitora jest obrócone jak do pivota.
    Przełączalem kabel do drugiego wejście DVI na karcie - bez zmian. W systemie
    w ustawieniach oczywiście 1680x1050, opcje w nvidia display nic nie mówią.

    Karta to GF 8600 GT, XP Sp3.

    Ki czort?

    --
    Franc