  • Data: 2009-08-07 14:06:12
    Temat: Re: dziwny problem z LCD
    Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Franc pisze:
    > Witam grupe!
    >
    > Spotkał mnie dziwny problem z LCD. Wczoraj przyjechał do mnie nowy monitor
    > (NEC p221w), podłączyłem przez DVI do karty, ustawiłem natywną
    > rozdzielczość. Wszystko fajnie tylko, że monior zgłasza rozdzielczość
    > 1050x1680. Obraz wyświetlany jest poziomo (nie używam pivota), ale menu
    > monitora jest obrócone jak do pivota.
    > Przełączalem kabel do drugiego wejście DVI na karcie - bez zmian. W systemie
    > w ustawieniach oczywiście 1680x1050, opcje w nvidia display nic nie mówią.
    >
    > Karta to GF 8600 GT, XP Sp3.
    >
    > Ki czort?

    NEC p221w ma pivot. Obróć monitor do pionu i z powrotem do poziomu,
    zobacz czy reaguje zmieniając tryb wyświetlania. Mój LG sam przestawia
    orientację wyświetlania gdy tylko go obrócę.

    Sterowniki i programy do obsługi monitora zainstalowałeś? Zwykle tam
    można przestawić "orientację wyświetlania".

    --
    pozdrawiam
    STranger