  • 1. Data: 2015-11-26 23:11:32
    Temat: dziwna reklamacja
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl>

    taki przypadek:
    godz.: 05.23 rano, na koncie telefonu na kartę pojawia sie debet w
    kwocie -184 PLN (kilka minut wczesniej było +40 PLN)
    analiza bilingu online (operator udostępnia) pojawia się obciażenie konta z
    powodu uzywania dostepu do internetu choc jest aktywna usługa - pakiet 2GB -
    wykorzystany w 10% w momencie wystapienia debetu.
    ide do salonu, składam reklamacje:
    miła Pani mówi że nie jestem dzis pierwszy, widzi że na koncie nie było
    żadnych operacji i że to na pewno awaria....
    po jednym dniu dostaję sms, że reklamacja uznana i zwracają debet, ale kwoty
    40 PLN brak.... :(
    składam znowu reklamację: dostaje pismo że jednak na koncie były operacje, a
    debet zwrócono w "ramach dobrej współpracy"
    ale jakie to operacje były to już nie napisali.....
    Można odnieść wrażenie że rozpatrując reklamacje w taki sposób z karty
    prepaid można zagarnąć bezkarnie dowolna kwotę.
    no i co z tym zrobić? do sądu? do UOKiK?

    marek

  • 2. Data: 2015-11-27 09:19:00
    Temat: Re: dziwna reklamacja
    Od: s...@g...com

    > no i co z tym zrobić? do sądu? do UOKiK?
    >
    > marek

    plus?

    zadzwoń do UKE mojej żonie pomogli

  • 3. Data: 2015-11-28 07:04:44
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > no i co z tym zrobić? do sądu? do UOKiK?
    >
    > marek

    > plus?
    > zadzwoń do UKE mojej żonie pomogli

    dzięki, za info. czekam jeszcze na oficjalne rozpatrzenie drugiej
    reklamacji....
    druga opcja: przeniosę sie do innego operatora (4 karty sim), to pewnie dla
    nich nic nie znaczy, ale czasami trzeba zagłosować nogami.

  • 4. Data: 2015-11-28 11:57:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 26 Nov 2015 23:11:32 +0100, marek napisał(a):
> [...]
    > Można odnieść wrażenie że rozpatrując reklamacje w taki sposób z karty
    > prepaid można zagarnąć bezkarnie dowolna kwotę.

    Poniekad tak jest - nie mamy pana konta i co pan nam zrobi :-)

    > no i co z tym zrobić? do sądu? do UOKiK?

    UOKiK/UKE, no i moze zmiana operatora :-)

    J.