  • 21. Data: 2010-12-27 18:21:13
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:32:09 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > I dlatego pozbawiono go wolności.
    >
    > Puknij się.

    A jakie jeszcze inne przepisy wolno olewać według ciebie? Zrób od razu
    wykaz, dyskusja będzie łatwiejsza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2010-12-27 18:21:35
    Temat: Re: dzielni stró?e prawa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:34:24 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > On? Ja tu na grupie kogo innego widzę (poza policjantami którzy,
    > istotnie, nie przeszli).

    tak, on.
    Ty, jak widzę, też miałbyś się czego bać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-12-27 18:30:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-27 17:40, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > No i jaka jest podstawa do zatrzymania?

    Nie łaska przeczytać artykuł? Nawet stosowne artykuły podano.

    > Typowe nadużycie władzy przez mundurowych debili co to się wykazać chcieli.

    LOL - postępowali zgodnie z prawem, niczego im zarzucić nie można.
    Osobiście nie mam nic przeciwko, by w podobny sposób działała Policja
    w mojej i nie tylko w mojej okolicy. Niestety zgodnie z prawem obywatel
    RP na terenie RP ma prawo odmówić mandatu i spokojnie pojechać dalej
    nie bojąc się, że sąd mu coś dołoży w bliżej nieokreślonej przyszłości.

    Aaa - to Ty tak płakałeś, że za hołubce na rękawie na drodze publicznej
    w otoczeniu innych pojazdów, ta zła brytyjska policja dała ostrzeżenie
    itd.

    Tak, to wiele wyjaśnia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 24. Data: 2010-12-27 22:02:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl>

    > Wszystko zależy, jak się zachowywał w trakcie kontroli.

    Znaczy ... oskarżyli go o złe zachowanie ? ROTFL

  • 25. Data: 2010-12-27 22:42:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartosz,

    >>> http://www.wirtualnejaslo.pl/artykul/moldawianim_sie
    dzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_przeciwmglowych/570
    /
    > Słusznie.
    > Niestety "orzeczono wobec niego karę nagany oraz zwolniono go w całości
    > od zapłaty na rzecz Skarbu Państwa kosztów sądowych, a także nie
    > wymierzono mu opłaty"
    > "Na koszty niniejszego postępowania składają się:
    > 100 zł - tytułem zryczałtowanych wydatków Skarbu Państwa,
    > 180 zł - tytułem wynagrodzeń biegłego tłumacza - napisał Wiceprezes Sądu
    > Rejonowego w Jaśle Grzegorz Wanat"
    > I to jest już debilizm w wykonaniu dzielnych policjantów i dzielnego
    > sądu... Albo pouczyć na drodze i puścić, albo osądzić i dowalić koszty
> [...]

    Znaczy proponujesz, żeby sąd karał tylko dlatego, że policjanci
    zamiast pouczyć i pogonić zatrzymali klienta? Bo moim zdaniem, to
    koszty powinni ponieść policjanci. Łącznie z odszkodowaniem dla
    klienta za szykanowanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2010-12-28 00:12:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Dec 2010 12:35:29 +0100, WOJO wrote:
    >"Znaj proporcjum, mocium panie"
    >Wystarczyło pouczyć i puścić, a nie zamykać, i marnować pieniądze
    >podatników.
    >Potem płaczą, że nie mają pieniędzy na benzynę...
    >Za takie numery, to temu patrolowi zaproponowałbym tydzień służby pieszej w
    >nagrodę !

    Razem z komendatem ktory wymaga efektow, tzn mandatow, czy nie ?

    Coz chcesz - takie prawo, i w zasadzie poprawne. Ciekawe tylko co by
    bylo gdyby zlapano w piatek o 16:00

    J.

  • 27. Data: 2010-12-28 00:16:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Dec 2010 22:42:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    >zamiast pouczyć i pogonić zatrzymali klienta? Bo moim zdaniem, to
    >koszty powinni ponieść policjanci. Łącznie z odszkodowaniem dla

    No nie - policjanci wszystko przepisowo.
    Minister jakis ? Czy poslowie powinni jakas telerozprawe przewidziec
    przy okazji podobnych klopotow ?

    Czy moze jednak koszty powinien poniesc komisariat .. nastepnym razem
    sami udziela nagany :-)

    J.

    P.S. na osniezonych drogach p-m pomagaja .. cciekawe czy przeszkadzaja
    innym..

  • 28. Data: 2010-12-28 01:34:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 22:42:08 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> [...]
    > zamiast pouczyć i pogonić zatrzymali klienta? Bo moim zdaniem, to
    > koszty powinni ponieść policjanci. Łącznie z odszkodowaniem dla

    Policjanci zaproponowali mandat. Uważasz, że to źle?

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2010-12-28 01:35:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 14:52:05 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Są różne rangi przewinień. Za to powinni gościa pouczyć i puścić a
    > odwalili cyrk i tyle.

    Ależ nie. Mandat jak najbardziej i to własnie zrobili.

    --

  • 30. Data: 2010-12-28 09:03:33
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-27, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

> [...]
    > zamiast pouczyć i pogonić zatrzymali klienta? Bo moim zdaniem, to
    > koszty powinni ponieść policjanci. Łącznie z odszkodowaniem dla

    Jak tylko klient zapłaci odszkodowanie wszystkim kierowcom, którym
    utrudniał jazdę święcąc po oczach.

    Krzysiek Kiełczewski