  • 11. Data: 2010-12-27 14:43:44
    Temat: Re: dzielni stró?e prawa
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-27 14:04, to pisze:
    > A co mieli zrobić, jeśli gość chciał przycwaniaczyć i nie przyjąć mandatu
    > wiedząc, że go nijak nie ściągnął?

    Zabroniono im pouczania i muszą kosić mandatami za wszystko i taki jest
    rezultat.

  • 12. Data: 2010-12-27 14:52:05
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-27 14:43, Jacek pisze:
    > obywatele innych krajów karani w polsce za wykroczenia drogowe mogą
    > otrzymać tylko mandat gotówkowy lub sąd.
    > tak samo w niemczech, nie dostaniesz kredytowego, tylko jedziecie do
    > bankomatu itp.

    Są różne rangi przewinień. Za to powinni gościa pouczyć i puścić a
    odwalili cyrk i tyle. Powinni zostać oskarżeni za bezpodstawne
    pozbawienie wolności, oraz przejść test na posiadanie mózgu.

  • 13. Data: 2010-12-27 15:25:48
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 27-12-2010 14:52, PesTYcyD pisze:

    > Są różne rangi przewinień. Za to powinni gościa pouczyć i puścić a
    > odwalili cyrk i tyle.
    Wszystko zależy, jak się zachowywał w trakcie kontroli.

    >Powinni zostać oskarżeni za bezpodstawne
    > pozbawienie wolności, oraz przejść test na posiadanie mózgu.

    Dowcipny jesteś, strasznie.

    M.

  • 14. Data: 2010-12-27 16:54:29
    Temat: Re: dzielni stróże prawa
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 12:47:03 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Słusznie.
    >
    > Niestety "orzeczono wobec niego karę nagany oraz zwolniono go w całości
    > od zapłaty na rzecz Skarbu Państwa kosztów sądowych, a także nie
    > wymierzono mu opłaty"
    >
    > "Na koszty niniejszego postępowania składają się:
    > 100 zł - tytułem zryczałtowanych wydatków Skarbu Państwa,
    > 180 zł - tytułem wynagrodzeń biegłego tłumacza - napisał Wiceprezes Sądu
    > Rejonowego w Jaśle Grzegorz Wanat"
    >
    > I to jest już debilizm w wykonaniu dzielnych policjantów i dzielnego
    > sądu... Albo pouczyć na drodze i puścić, albo osądzić i dowalić koszty
> [...]

    Policjantów nie. Sądu owszem - tak. Nie ma bata na darmozjadów. A później
    są takie kwiatki sądowe jak "siedziba internetu znajduje się w Warszawie"
    czy działanie na szkodę GNU Software foundation.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-12-27 16:55:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 12:39:22 +0100, PesTYcyD napisał(a):

    > Powinni jeszcze zapłacić odszkodowanie za bezpodstawne pozbawienie wolności.

    Nie sugeruję ci zapoznanie się z prawem, nie oczekujmy od kury wysokich
    lotów.
    Ale jak się wysilisz, to może chociaż tekst artykułu sobie przyswoisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-12-27 16:56:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 15:25:48 +0100, MariuszM napisał(a):

    > Dowcipny jesteś, strasznie.

    Nie, on po prostu ten test oblał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-12-27 17:32:09
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Waldek Godel wrote:
> [...]
    dzial_w_celi_za_uzywanie_swiatel_przeciwmglowych/570
    /

    > "W związku z odmową przyjęcia grzywny w drodze mandatu karnego przez
    > kierowcę"
    >
    > I słusznie.

    I dlatego pozbawiono go wolności.

    Puknij się.

    \SK

  • 18. Data: 2010-12-27 17:34:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Nie, on po prostu ten test oblał.

    On? Ja tu na grupie kogo innego widzę (poza policjantami którzy,
    istotnie, nie przeszli).

    \SK

  • 19. Data: 2010-12-27 17:40:08
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Nie sugeruję ci zapoznanie się z prawem, nie oczekujmy od kury wysokich
    > lotów.
    > Ale jak się wysilisz, to może chociaż tekst artykułu sobie przyswoisz?

    No i jaka jest podstawa do zatrzymania?

    Typowe nadużycie władzy przez mundurowych debili co to się wykazać chcieli.

    \SK

  • 20. Data: 2010-12-27 18:20:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 17:40:08 +0100, Sebastian Kaliszewski napisał(a):

    > No i jaka jest podstawa do zatrzymania?

    Skup się, powoli, może jeden wyraz na minutę, dasz radę, naprawdę:
    "W związku z odmową przyjęcia grzywny w drodze mandatu karnego przez
    kierowcę"

    > Typowe nadużycie władzy przez mundurowych debili co to się wykazać chcieli.

    Nie, po prostu przestrzeganie prawa. Rzadkie, wreszcie ktoś się za to
    wziął.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel