  • 31. Data: 2011-03-01 13:37:16
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
    com...
    > to akurat zalezy - sa seriale, ktore osobiscie moge ogldac x razy :)
    > przy tym nie uwazam sie za niemormalnego

    Trzeba mieć zdrowie, żeby bez przerwy "katować" seriale. Jak ktoś nie ogląda
    720p to 1 sezon powinien się zmieścić na 1 płycie dvd.

  • 32. Data: 2011-03-01 13:43:47
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "zbigniew" <z...@w...pl> napisał(a):

    >moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

    Oczywiste jest, ze jak ktos nie ma doswiadczenia z komputerami to nawet najprostsza
    rzecz moze wydawac sie mega trudna, ale na grupach siedza same madrale, ktorzy lubia
    pouczac, przy czym im rzecz pytana jest latwiejsza do ogarniecia, tym tlusciejszy
    watek i wiecej
    "fachowcow" uczestniczy w rozmowie.

    Odpowiadajac na pytanie jednak - ja bym podzielil dysk na 2, maksymalnie 3 partycje,
    ale wcale taki uklad tobie nie musi odpowiadac. Tak naprawde sam po pewnym czasie
    dopiero dojdzisz, co Ci najbardziej do Twojego stylu pracy odpowiada. Zlotej rady nie
    ma,
    sa tylko argumenty za i przeciw, ale tu mozna juz dyskutowac dlugo.

    >wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji, ale niech będzie że masz rację,

    Nie ma racji, bo pytales o dysk, a nie o system. Temat systemu pojawil sie pozniej,
    ale
    wielu spraw nie da sie traktowac osobno. Lawa jest tu koronnym przykladem kogos,
    kto nawet odgrzeje watek sprzed tygodnia zeby tylko dopisac piate pod rzad ntg,
    nic oczywiscie oprocz uszczypliwych uwag nie wnoszac sensownego do tematu. Tak jak
    teraz.
    Lepiej nie dyskutuj z nim, bo Ci moze wyjechac z inwektywami, a pewnie tego nie
    chcesz :)

  • 33. Data: 2011-03-01 13:45:07
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

    >Trzeba mieć zdrowie, żeby bez przerwy "katować" seriale. Jak ktoś nie ogląda
    >720p to 1 sezon powinien się zmieścić na 1 płycie dvd.

    o jakich Ty sezonach mowiasz? chyba wiem jakie filmy masz na mysli i w tym przypadku
    przyznaje Ci
    racje- trzeba miec zdrowie :)

  • 34. Data: 2011-03-01 13:45:59
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 14:06:22 +0100, zly napisał(a):

    > Pewnie to samo co Ty, gdy ci się zapcha Twój dysk.
    Jezeli sie zapcha dysk, to nic na to sie nie poradzi, natomiast jezeli
    zapcha sie pratycja przeznaczona na filmy, to bedziesz je ladowal na te
    partycje, gdzie masz miejsce.
    To tak trudno zrozumiec?

    > Przez to, że mam tak podzielone mam porządek i nie doprowadzam do takiej
    > sytuacji. Naprawdę nie mam potrzeby trzymania 100gb filmów naraz na dysku
    Czlowieku. Filmy to tylko przyklad.
    Myslisz, ze nie ma ludzi, ktorym dane na dysku przyrastaja w duzym stopniu?
    Bez wzgledu na rodzaj.

    > Dla mnie bardziej funkcjonalnie jest to rozdzielić jeszcze :) Nie rozumiem
    > czemu to kwestionujecie :)

    Od podzialu logicznego sa foldery. Partycje od bezpieczenstwa system/dane.

  • 35. Data: 2011-03-01 13:48:11
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 12:23:43 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Nic, gdyż nigdy to się nie zdarzyło. Rozmiar partycji jest wystarczający do
    > obróbki wideo.
    > Zresztą jaki jest sens trzymania tylu filmów? Każdy normalny jak obejrzy to
    > usuwa.

    Ogladniete filmy nagrane w jakosci HD kamera z rodzinnych wojazy tez
    usuwasz???
    Wiesz ile wazy godzinny film HD?
    A co to jest godzina na wiele lat utrwalania wlasnych pociech?
    Za mlody jestes i ucz sie od starszych.
    Jak widzisz to nie tylko moje zdanie z tym podzialem...

  • 36. Data: 2011-03-01 13:49:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 14:04, zbigniew pisze:

    > moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

    Bo jeszcze mało wiesz o życiu ;)

    > wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji, ale niech będzie że masz rację,

    Nie. To sprawa bezdyskusyjna.

    > to nie powód do agresji i wyzwisk, jakoś inni ludzie umieli się zachować
    > stosownie i z godnością

    Wyobraź sobie ktoś idzie do np. piekarza, zażąda sprzedania mu
    "najlepszego (dla pytającego) samochodu", a fryzjer poczęstuje go
    krótkim "spierdalaj pan" - bardzo dziwiłbyś się reakcji piekarza?

  • 37. Data: 2011-03-01 13:53:21
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    >Bo jeszcze mało wiesz o życiu ;)

    Napisal, ze nie ma doswiadczenia przeciez. Ale dowalic trzeba.

    >Nie. To sprawa bezdyskusyjna.

    Nie dla wszystkich.

    >Wyobraź sobie ktoś idzie do np. piekarza, zażąda sprzedania mu
    >"najlepszego (dla pytającego) samochodu", a fryzjer poczęstuje go
    >krótkim "spierdalaj pan" - bardzo dziwiłbyś się reakcji piekarza?

    Nie dziwilbym sie, bo teraz co 2 to prostak i cham.

  • 38. Data: 2011-03-01 14:07:30
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przesmiewca" napisał w wiadomości grup
    com...
    > o jakich Ty sezonach mowiasz? chyba wiem jakie filmy masz na mysli i w tym
    > przypadku przyznaje Ci
    > racje- trzeba miec zdrowie :)

    Popatrz na pierwszy serial - składa się z sezonów. Sam o nich wspomniałeś:
    "to akurat zalezy - sa seriale, ktore osobiscie moge ogldac x razy :)"

  • 39. Data: 2011-03-01 14:08:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    net...
    > Ogladniete filmy nagrane w jakosci HD kamera z rodzinnych wojazy tez
    > usuwasz???

    Robię kopię. Jak dysk padnie to nie chcę jęczeć, że straciłem ważne dane.

    > Wiesz ile wazy godzinny film HD?

    zależy od bitrate.

  • 40. Data: 2011-03-01 14:25:04
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >
    >Popatrz na pierwszy serial - składa się z sezonów. Sam o nich wspomniałeś:
    >"to akurat zalezy - sa seriale, ktore osobiscie moge ogldac x razy :)"

    No tak, ale ja mialem bardziej na mysli stakie seriale jak
    Alternatywy 4 czy Zmiennicy, a nie m jak milosc czy klan :)

    Te pierwsze moge ogladac wielokrotnie, nawet za 20 razem odkrywam tam smaczki i
    elementy,
    ktore umykaja jak sie film obejrzy tylko raz czy dwa...i wcale nie musze ich ogladac
    na okraglo,
    wystarczy ze wracam do nich raz na pol, czy raz na rok...

    No ale rozumiem, ze sa rozne preferencje i niektorzy nie maja takiej potrzeby.