  • 21. Data: 2011-03-01 10:54:34
    Temat: Re: dzielenie dysku
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 11:42:39 +0100, Jacek napisał(a):
    > Lepiej sie tym nie chwal...

    Też mam w tym stylu. Była już kiedyś dyskusja o tym. Słyszałem o folderach,
    ale tak mi jest wygodniej.
    --
    marcin

  • 22. Data: 2011-03-01 11:15:23
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 11:54:34 +0100, zly napisał(a):

    > Też mam w tym stylu. Była już kiedyś dyskusja o tym. Słyszałem o folderach,
    > ale tak mi jest wygodniej.

    Co robisz, gdy Twoj dysk F: z filmami sie zapcha?
    Cala piekna idea partycjonowania logicznego idzie w diably i walisz
    nastepne filmy na L:.
    Partycje sie robi 2, bo takie jest uzasadnienie funkcjonalne, zeby
    oddzielic czesto walacy sie system od danych.
    A jezeli zastosujesz przechowywanie profilu na D:, jakies symlinki np. do
    Gadu tez na D:, to mozesz sobie system przewalac, kiedy tylko jest taka
    potrzeba i nic nie tracisz...

  • 23. Data: 2011-03-01 11:18:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.03.2011 09:09, zbigniew pisze:

    > Bardzo wszystkim dziękuję za doskonałe rady, specjalne podziękowania dla
    > fryzjera.
    >
    > ps. skąd się u was bierze tyle zlośliwosci? przecież możecie spokojne
    > napisać że nie wiecie jak to zrobić :)
    >
    > system to windows xp

    Głupota wkurza. A ty:

    1. zadajesz tzw. idiotyczne pytanie (nie istnieje "jedynie słuszny"
    sposób podziału dysku)

    2. zadajesz je na niewłaściwej grupie (to jest grupa od pytań o sprzęcie)

    I jeszcze masz pretensje.

    To co się dziwisz?

  • 24. Data: 2011-03-01 11:23:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .net...
    > Co robisz, gdy Twoj dysk F: z filmami sie zapcha?

    Nic, gdyż nigdy to się nie zdarzyło. Rozmiar partycji jest wystarczający do
    obróbki wideo.
    Zresztą jaki jest sens trzymania tylu filmów? Każdy normalny jak obejrzy to
    usuwa.

  • 25. Data: 2011-03-01 11:43:05
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >obróbki wideo.
    >Zresztą jaki jest sens trzymania tylu filmów? Każdy normalny jak obejrzy to

    to akurat zalezy - sa seriale, ktore osobiscie moge ogldac x razy :)
    przy tym nie uwazam sie za niemormalnego

  • 26. Data: 2011-03-01 12:04:09
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > chłopczyku czy wiesz co to słowo oznacza? ale cenie cię za to że umiesz
    > przyznac sie do porażki :)

    Nie ma co odpowiadac na takie posty, tutaj wiekszosc to dzieciaki, ktore
    nigdy nie mialy np. okazji wspolpracowac z innymi ludzmi, stad taka
    agresywna postawa. Te modele zachowania sa regulernie tepione w kazdej
    szanujacej sie firmie, innymi slowy takie osoby wylatuja z hukiem;)

  • 27. Data: 2011-03-01 12:05:44
    Od: PAP2t <t...@s...com>

    W dniu 2011-03-01 13:04, Rafał Łukawski pisze:

> [...]
    > agresywna postawa. Te modele zachowania sa regulernie tepione w kazdej
    > szanujacej sie firmie, innymi slowy takie osoby wylatuja z hukiem;)

    "Zimo Wypierdalaj"

    Szanujaca sie firma zwana ministerstwem toto popiera i mozesz byc
    pewnien ze to nie dzieciaki.

  • 28. Data: 2011-03-01 13:04:15
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ikiklo$8d5$1@inews.gazeta.pl...

    > Głupota wkurza. A ty:
    >
    > 1. zadajesz tzw. idiotyczne pytanie (nie istnieje "jedynie słuszny"
    > sposób podziału dysku)
    moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

    > 2. zadajesz je na niewłaściwej grupie (to jest grupa od pytań o sprzęcie)

    wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji, ale niech będzie że masz rację,
    to nie powód do agresji i wyzwisk, jakoś inni ludzie umieli się zachować
    stosownie i z godnością
    wiem że na grupach jest pełno gówniażerii, prostaczków i matołów
    intelektualnych, jak wszędzie
    jestem na tyle dorosły że mnie juz nic nie dziwi

    Pozdrawiam Zbigniew

  • 29. Data: 2011-03-01 13:06:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 1 Mar 2011 12:15:23 +0100, Jacek napisał(a):

    > Co robisz, gdy Twoj dysk F: z filmami sie zapcha?

    Pewnie to samo co Ty, gdy ci się zapcha Twój dysk.

    > Cala piekna idea partycjonowania logicznego idzie w diably i walisz
    > nastepne filmy na L:.

    Przez to, że mam tak podzielone mam porządek i nie doprowadzam do takiej
    sytuacji. Naprawdę nie mam potrzeby trzymania 100gb filmów naraz na dysku
    :)

    > Partycje sie robi 2, bo takie jest uzasadnienie funkcjonalne, zeby
    > oddzielic czesto walacy sie system od danych.

    Dla mnie bardziej funkcjonalnie jest to rozdzielić jeszcze :) Nie rozumiem
    czemu to kwestionujecie :)

    --
    marcin

  • 30. Data: 2011-03-01 13:22:32
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-01 14:04, zbigniew pisze:

    > moim zdaniem nie ma idiotycznych pytań, sa tylko idiotyczne odpowiedzi

    To jest Twoje zdanie, masz do niego prawo inni mają prawo myśleć inaczej

    > wydaje mi sie, że to sprawa do dyskusji,

    poważnie ? inni tak jak widać nie uważają, dziwne nie uważasz ?

    >ale niech będzie że masz rację,

    łaskawy jesteś

> [...]
    > intelektualnych, jak wszędzie
    > jestem na tyle dorosły że mnie juz nic nie dziwi

    no to jeśli tyle wiesz o grupach to pewnie poradzisz sobie z określeniem
    właściwej dla danego pytania ? nie uważasz że podział na partycje może
    być mono uzależniony od systemu operacyjnego ?