  • Data: 2014-06-19 14:16:33
    Temat: dużo monitorów do jednego PC
    Od: ToMasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Bez problemu można podłączyć dwa monitory do jednego PC do jednej karty
    graficznej. Nawet karta graficzna za 50zł ma możliwość rozszerzenia
    "pulpitu" na dwa monitory.
    Ja myślę o wyświetlaniu napisów reklamowych, literami conajmniej 10cm,
    na kilku monitorach. miejsca mam nawet 3 metry, ale potrzebuje minimum
    1.5 metra. Jeden stary prawie sprawny 17 calowy monitor kosztuje 30zł.
    Poskładam na szynie, podłącze kable i zasilanie, ale od strony PC - jak
    to zrobić? 3 karty graficzne? Karty bardzo wielomonitorowe? Chce to
    zbudować tanio, jak najtaniej się da
    Pozdrawiam
    ToMasz