  • 31. Data: 2007-10-12 08:39:28
    Temat: Re: durna polityka gts-u ?
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    K pisze:

    > no i co, na 5GHz ci to zestawia w nstreme dual, turbo, kłatro, gsi. moze
    > canopy za 20k $ ;] ? bo licencjonowanych pasm nie uzywaja. swiatlo ci
    > moze przy takim wolumenie dociagna ale to potrwa min. 2 miesiace. ja od
    > nich testuje 10Mbit (Sam sobie odbieram po 5GHz) i nie powiem, dziala o
    > dwa nieba lepiej niz gts. wyjscie na swiat przez nask, task, atmana.

    no przecież dlatego nie traktowałem ich nigdy poważnie ze względu na
    słowo "5GHz" CDP tez w akcie desperacji aby nabić sprzedaż daje rzucać
    od siebie sygnał na MT...

    my tak zaczynamy ciągać wszędzie światło gdzie sie da po tp...

    koszty opłat dla tp są pomijalne.

    btw. chcesz conopy to sie odezwij to Ci sprzedam trochę backhauli
    ~ 2300$/szt :P

    --
    VoMi7

  • 32. Data: 2007-10-12 08:41:28
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    VoMi7 pisze:

> [...]
    >
    > koszty opłat dla tp są pomijalne.
    >

    > btw. chcesz conopy to sie odezwij to Ci sprzedam trochę backhauli

    wersja 150Mbit ? juz pisze.

  • 33. Data: 2007-10-12 08:43:16
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    > Ja mam TKT i ładnie działa. Jeszcze kilka miesięcy temu zdarzały się im
    > przerwy spowodowane ponoć złodziejami kabli, ale teraz wszystko działa
    > ładnie i stabilnie. Może to zależy od regionu, ja akurat pisałem

    Ja w pracy (100Mbit) i w domu (15Mbit) tez mam TKT - teraz modernizuja
    szkielet pojawily sie nowe routery po drodze ale wszystko o niebo lepiej
    chodzi - na ta chwile lepszego providera nie znam. Wiec czemu "K" piszesz ze
    "brak slow" na TKT?. Kiedys mieli wiele problemow nie tylko ze zlodziejami
    kabli ale ostatnio DUZO sie poprawilo i jestem w 100% zadowolony.
    Pozdro!

  • 34. Data: 2007-10-12 09:02:08
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    K pisze:

    > wersja 150Mbit ? juz pisze.

    no co ty motorola usilnie wciska teraz 20Mbit/s :P

    za 20k $ wolałbym położyć kabel 15km za 24j

    --
    VoMi7

  • 35. Data: 2007-10-12 09:28:57
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    TaKeN TaKeNoWsKi pisze:

> [...]
    > "brak slow" na TKT?. Kiedys mieli wiele problemow nie tylko ze zlodziejami
    > kabli ale ostatnio DUZO sie poprawilo i jestem w 100% zadowolony.

    mialem tkt i nikt nic nie kradl. dzialalo padacznie, wylaczali im prad w
    wezle, byl tam ups na 5 minut, albo wcale. dwa razy sie do tej samej
    rzeki nie wchodzi.

  • 36. Data: 2007-10-12 09:29:49
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    VoMi7 pisze:

    > no co ty motorola usilnie wciska teraz 20Mbit/s :P
    >
    > za 20k $ wolałbym położyć kabel 15km za 24j

    ja tez :] a 20Mbit mi nie robi ;]

  • 37. Data: 2007-10-12 11:34:33
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken@[cut]wset.edu.pl>

    > mialem tkt i nikt nic nie kradl. dzialalo padacznie, wylaczali im prad w
    > wezle, byl tam ups na 5 minut, albo wcale. dwa razy sie do tej samej rzeki
    > nie wchodzi.

    lol... to gdzie Ty miales ten wezel ;>? na jakiejs stacji zabitej dechami??
    Ja mam w KST kolo stacji PKP i w ciagu 2 lat tylko raz nie bylo pradu ale to
    wina akurat PKP Energetyki ;/

  • 38. Data: 2007-10-12 13:05:58
    Od: "zeluq" <z...@U...com>

    > lamentowanie nie lamentowanie, ale od kogo dzis wziac lacze ? netia
    > sie popsula juz w zeszlym roku, tkt brak mi slow, gts momentami
    > zaskakuje poprawnoscia dzialania, atman u mnie owszem ale ostatnia
    > mila miesiecznie ok 8k pln (dane na zeszly rok), cdp brak, do tasku
    > trzeba sie samemu dociagnac (koszta), tpsa jest zla z zalozenia ;]

    exatel?

    --
    zeluq

  • 39. Data: 2007-10-12 14:25:01
    Od: "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl>

    g...@p...com wrote:

    > Zgadza sie. Ale gdyby GTS nie prowadzil polityki peerowania sie tylko
    > z wybranymi
    > (do czego oczywiscie ma pelne prawo) to ruch nie biegalby jakimis
    > przegrzanymi stykami.
    > Co stoi na przeszkodzie, aby GTS byl w open peeringu w PL-IX'ie ?
    > Tylko polityka.

    I pomyśleć, że GTS do spółki z Nietią najgłośniej onegdaj krzyczeli, że
    Tepsa wrrrredna, be i w ogóle fuj, bo nie chce się peerować.

    --
    TOM

  • 40. Data: 2007-10-12 21:13:14
    Od: "zbino" <z...@p...pl>

    > mialem tkt i nikt nic nie kradl. dzialalo padacznie, wylaczali im prad w
    > wezle, byl tam ups na 5 minut, albo wcale. dwa razy sie do tej samej
    > rzeki nie wchodzi.

    TKT ma chyba teraz nowy szkielet 10Gb/s. Mam ich łacze w firmie i nie wiem
    co to jakieś problemy. Fajne u nich jest to, że jak nie mogą dojść kablem,
    to zawsze można się dogadać i samemu odebrać swoim radiem ze stacji
    kolejowej.
    Zbyszek