  • 41. Data: 2007-10-12 22:02:20
    Temat: Re: durna polityka gts-u ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    zbino pisze:

    > TKT ma chyba teraz nowy szkielet 10Gb/s. Mam ich łacze w firmie i nie wiem
    > co to jakieś problemy. Fajne u nich jest to, że jak nie mogą dojść kablem,
    > to zawsze można się dogadać i samemu odebrać swoim radiem ze stacji
    > kolejowej.

    "odbieranie samemu ze stacji kolejowej (!)" to było dobre 4 lata temu,
    jak się kupowało 2-6 Mbitów.
    niby jak mam odebrać np. 50Mbitów ? Gołębiami ?

    Wojtek

  • 42. Data: 2007-10-12 22:07:48
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 13 Oct 2007 00:02:20 +0200 I had a dream that crazy bejbi <t...@n...ma>
    wrote:
    >"odbieranie samemu ze stacji kolejowej (!)" to było dobre 4 lata temu,
    >jak się kupowało 2-6 Mbitów.
    >niby jak mam odebrać np. 50Mbitów ? Gołębiami ?

    Choćby wydzierżawioną radiolinią 60 czy 80 Mbps. Są w bardzo fajnych cenach.
    Tylko nie bierz tego od GTS/Netii czy podobnych firm, ale dogadaj się z firmą,
    która jest ich podwykonawcą, warto.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 43. Data: 2007-10-12 22:28:12
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > Choćby wydzierżawioną radiolinią 60 czy 80 Mbps. Są w bardzo fajnych cenach.
    > Tylko nie bierz tego od GTS/Netii czy podobnych firm, ale dogadaj się z firmą,
    > która jest ich podwykonawcą, warto.

    rozważałem taką wersję ostatnio (akurat nie od TKT)
    radiolinia 80 Mbitów w fajnej cenie ? jakoś sie przymierzałem i nijak
    nie chciał zejść poniżej 60tys zł. wiem, że za 2-3 lata będzie spłacona,
    ale cena np. leasingu na 3 lata przy takiej cenie i przy cenie
    wspomnianych 50Mbitów jednak jest spora ... (proporcjonalnie)
    + opłata roczna na częstotliwość.

    wojtek

  • 44. Data: 2007-10-12 23:28:27
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    crazy bejbi pisze:
    > "odbieranie samemu ze stacji kolejowej (!)" to było dobre 4 lata temu,
    > jak się kupowało 2-6 Mbitów.
    > niby jak mam odebrać np. 50Mbitów ? Gołębiami ?

    A malo ci ich u nas w Czestochowie ? :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 45. Data: 2007-10-13 10:27:12
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>

    > + opłata roczna na częstotliwość.
    >
    > wojtek

    A właśnie gdzie są jakieś cenniki częstotliwości?

    picom

  • 46. Data: 2007-10-13 13:50:35
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 12.10.2007 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:

    > "odbieranie samemu ze stacji kolejowej (!)" to było dobre 4 lata temu,
    > jak się kupowało 2-6 Mbitów.
    > niby jak mam odebrać np. 50Mbitów ? Gołębiami ?

    radiolinia PDH , przy kupnie takich przepustowosc leasing takiej radiolini
    nie powinnien byc wielkim problemem.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 47. Data: 2007-10-13 13:54:57
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 12.10.2007 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:

    > rozważałem taką wersję ostatnio (akurat nie od TKT)
    > radiolinia 80 Mbitów w fajnej cenie ? jakoś sie przymierzałem i nijak

    2000 tys zl m-c za ostatnia mile przy kupnie 80Mbit/s to duzo ?

    > wspomnianych 50Mbitów jednak jest spora ... (proporcjonalnie)
    > + opłata roczna na częstotliwość.

    38Ghz to są małe pieniądze około 300 zł m-c.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 48. Data: 2007-10-13 14:16:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Saturday, October 13, 2007, 3:54:57 PM, you wrote:

    > 2000 tys zl m-c za ostatnia mile przy kupnie 80Mbit/s to duzo ?

    2 miliony? Dużo.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 49. Data: 2007-10-13 19:09:44
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > radiolinia PDH , przy kupnie takich przepustowosc leasing takiej radiolini
    > nie powinnien byc wielkim problemem.

    tiaaa ale 1Mbit/s juz nie kosztuje 200zł tylko od 90-110zł z odbiorem
    wlasnym

    --
    VoMi7

  • 50. Data: 2007-10-14 01:41:38
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > cena np. leasingu na 3 lata przy takiej cenie i przy cenie wspomnianych
    > 50Mbitów jednak jest spora ... (proporcjonalnie)

    STM-1 można ju dostać w tej cenie ale brutto.
    Leasing na 2 lata.

    A co do częstotliwości, to zapytaj GTSu albo innych podobnych, ile procent z
    ich
    radiolinii jest zalegalizowane... nie zdziwił bym się gdyby to była wartość
    jednocyfrowa...

    Marcin