    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Date: Thu, 31 Jul 2014 12:41:50 +0200

    Użytkownik "NICE" napisał w wiadomości
    >wkurzylo mnie noszenie dwóch tel. Znalazlem sony xperia m2 Dual (
    >macalem jest ok ) ale brak w nim lte.
    >Co sadzicie o tamik rozwiazaniu:
    >mam dwa prepaidy w play i wloze je do xperii
    >dokupie abonament LTE w plusie w karte umieszcze w routerze mobilnym
    >huawei.

    I zamiast dwoch telefonow bedziesz nosil dwa urzadzenia i jeszcze je w
    autach ladowal.

    Telefonow dual jest troche, chyba znajdzie sie cos z LTE (poczym
    doczytac czy nie przypisany tylko do jednego sima itp)

    >Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do
    >nawigacji naviexpert?

    Mysle ze zadziala ... ale androidy takie wredne, ze o ile da sie
    ograniczyc transfer po sieci komorkowej, to zazwyczaj przyjmuja ze
    przez Wifi to moga bez ograniczen..

    J.