    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Date: Fri, 01 Aug 2014 09:07:25 +0200

    On Thu, 31 Jul 2014 11:31:18 +0200, NICE
    <jonstantynopolitanczykowianeczka@konstantynopolitan
    czykowianeczka.kom>
    wrote:

    >Hej ho,
    >
    >wkurzylo mnie noszenie dwóch tel. Znalazlem sony xperia m2 Dual (
    >macalem jest ok ) ale brak w nim lte.
    >Co sadzicie o tamik rozwiazaniu:
    >

    >mam dwa prepaidy w play i wloze je do xperii
    >
    >dokupie abonament LTE w plusie w karte umieszcze w routerze mobilnym
    >huawei.
    >
    >Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do
    >nawigacji naviexpert?

    Dual sim i android i do tego jeszcze lte to nie jest dobry pomysł.
    Raz że już sam dual sim spowoduje szybsze zużycie baterii.
    Dwa że lte też bardzo szybko drenuje baterię, szybciej niż 3g więc
    generalnie wg mnie to zły pomysł na dziś póki nie zaczną dawać w
    telefonach baterii o dużej pojemności.