  • 1. Data: 2010-09-29 20:00:00
    Temat: drukarka domowa - prosba o porade
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    poszukuje monochromatycznej, drukarki laserowej z interfacem
    ethernetowym (bezprzewodowy opcjonalnie), taniej i sprawdzonej w
    exploatacji i koniecznie, zeby potrafila drukowac dwustronnie.
    co byscie polecili?
    sorry, zadawalem to pyatnie jakis czas temu, ale o dziwo, trup mojego
    HP1100 jakos sam z siebie zmartwychwstal, ale znowu padl, wiec moze od
    tamtego czasu urodzilo sie cos nowego na rynku.
    z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2010-09-30 20:06:51
    Temat: Re: drukarka domowa - prosba o porade
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 29 Sep 2010 16:00:00 -0400, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

> [...]
    >HP1100 jakos sam z siebie zmartwychwstal, ale znowu padl, wiec moze od
    >tamtego czasu urodzilo sie cos nowego na rynku.

    no dobrze. to moze inaczej.
    ktora z ponizszych byscie polecili?
    HP 1606
    Brother HL 5370DW
    Lexmark E260DN
    <rs>

  • 3. Data: 2010-10-01 05:55:14
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 30-09-2010 o 22:06:51 rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > no dobrze. to moze inaczej.
    > ktora z ponizszych byscie polecili?
    > HP 1606
    > Brother HL 5370DW
    > Lexmark E260DN
    > <rs>

    Mamy w pracy sporo Brotherów 5340D - nikt nie narzeka.
    Gdybym miał je łączyć w sieć rozważyłbym kupno jakichś tanich
    printserwerów. W końcu Brothery mają i LPT, i USB - powinny pójść na
    wszystkim...

    --
    Brak sygnaturki.

  • 4. Data: 2010-10-01 06:44:47
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 01 Oct 2010 07:55:14 +0200, Sławek Maculewicz
    <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote:

> [...]
    >Gdybym miał je łączyć w sieć rozważyłbym kupno jakichś tanich
    >printserwerów. W końcu Brothery mają i LPT, i USB - powinny pójść na

    dzieki za odpowiedz.
    powiem szczerze, ze mam juz dosyc takich malych print serverow.
    drukuje troche skomplikowanej grafiki do podgladu i mam same problemy.
    a tu czegos nie wydrukuje, a tu znaczek zamieni, a to linie za grube,
    a wsadzi cos miepotrzebnego itp. itd.
    to ma byc w sieci z dwoma innymi komputerami, gora czterema. chcialbym
    miec zintegrowany ethernet juz w drukarce. nawet sie nei upieram przy
    WiFi.
    a jak w tej drukarce jest z kosztami exploatacji? wymienia sie caly
    beden z pojemnikiem toneru i oddzielnie jedno i drugie? <rs>

  • 5. Data: 2010-10-01 11:13:28
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 01-10-2010 o 08:44:47 rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > a jak w tej drukarce jest z kosztami exploatacji? wymienia sie caly
    > beden z pojemnikiem toneru i oddzielnie jedno i drugie? <rs>

    No niestety bęben jest osobno...
    Widzę że zamiennik bębna na 25 tys. stron kosztuje ok. 370 zł, toner na 8
    tys. stron to 250 zł.
    Daje to koszt wydruku strony na poziomie 4-5 gr. - jeśli nie posypie się
    coś w drukarce.

    Co do tanich printserwerów - co racja, to racja.
    A może pojechać po bandzie: kupić niedrogiego NAS-a z funkcją serwera
    wydruku (np. Synology), postawić przy drukarce i mieć jednocześnie z głowy
    problem backupów.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 6. Data: 2010-10-02 03:14:23
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 01 Oct 2010 13:13:28 +0200, Sławek Maculewicz
> [...]

    >tys. stron to 250 zł.
    >Daje to koszt wydruku strony na poziomie 4-5 gr. - jeśli nie posypie się

    hmmm. torche to wychodzi.

> [...]
    >A może pojechać po bandzie: kupić niedrogiego NAS-a z funkcją serwera
    >wydruku (np. Synology), postawić przy drukarce i mieć jednocześnie z głowy

    to jest jakis pomysl i cos takiego jest w planach, ale na razie musi
    poczekac, bo NAS ktory planuje to min 4TB. <rs>

  • 7. Data: 2010-10-02 08:44:53
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > A może pojechać po bandzie: kupić niedrogiego NAS-a z funkcją serwera
    > wydruku (np. Synology), postawić przy drukarce i mieć jednocześnie z

    No way, nie nabierajcie się na żadne printserwery do wszystkiego. To
    ZAWSZE jest problem. wymieniasz dyski w NAS, przestaje drukować etc.

    W chwili obecnej wbudowana siec jest na tyle tania (nie to co 5 lat
    temu), że WARTO zainwestować w zintegrowany Eth. Wtedy kazdy soft z
    drukarka i czasami thrid-party działa bezproblemowo (szczegolnie ma to
    znaczenie przy MFP, gdzie prinserwery tottalnie głupieją).

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 8. Data: 2010-10-20 07:00:37
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    W wielu przypadkach jest to dopłata rzędu 500 zł ekstra i to jest dopłata trochę bez
    senu.

    -----

    | W chwili obecnej wbudowana siec jest na tyle tania, że WARTO zainwestować w
    zintegrowany Eth.