    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: drukarka domowa - prosba o porade
    Date: Fri, 01 Oct 2010 13:13:28 +0200
    From: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 01-10-2010 o 08:44:47 rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > dzieki za odpowiedz.
    > powiem szczerze, ze mam juz dosyc takich malych print serverow.
    > drukuje troche skomplikowanej grafiki do podgladu i mam same problemy.
    > a tu czegos nie wydrukuje, a tu znaczek zamieni, a to linie za grube,
    > a wsadzi cos miepotrzebnego itp. itd.
    > to ma byc w sieci z dwoma innymi komputerami, gora czterema. chcialbym
    > miec zintegrowany ethernet juz w drukarce. nawet sie nei upieram przy
    > WiFi.
    > a jak w tej drukarce jest z kosztami exploatacji? wymienia sie caly
> [...]

    No niestety bęben jest osobno...
    Widzę że zamiennik bębna na 25 tys. stron kosztuje ok. 370 zł, toner na 8
    tys. stron to 250 zł.
    Daje to koszt wydruku strony na poziomie 4-5 gr. - jeśli nie posypie się
    coś w drukarce.

    Co do tanich printserwerów - co racja, to racja.
    A może pojechać po bandzie: kupić niedrogiego NAS-a z funkcją serwera
    wydruku (np. Synology), postawić przy drukarce i mieć jednocześnie z głowy
    problem backupów.
    --
    Brak sygnaturki.