  • 1. Data: 2015-01-14 18:25:02
    Temat: drukarka Lexmark C735DN - service manual poszukiwany
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    poszukuję service manuala od drukarki jak w temacie...

    może Ktoś mi powiedzieć czemu przy zamykaniu przedniej pokrywy z bębnami
    http://zsyp.eu/smieci/Lexmark_C735DN.jpg
    nie wysuwa mi się ta blacha z napędami do tonerów?

    do tego coś się stało z takimi srebrnymi ogranicznikami zaraz pod
    fuserem, (nie mam zdjęcia) są jakieś takie wysunięte i blokują możliwość
    zamknięcia pokrywy?

    ale najbardziej potrzebny service manual, ma Ktoś?

  • 2. Data: 2015-01-14 19:17:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    oj baran ze mnie, Lexmark C736DN oczywiście!

  • 3. Data: 2015-01-14 19:23:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > oj baran ze mnie
    Trudno zaprzeczyć.
    http://www.lexmark.com/publications/pdfs/2007/c730/v
    14842179_en.pdf

  • 4. Data: 2015-01-14 19:37:44
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "t-1"
    > Trudno zaprzeczyć.
    > http://www.lexmark.com/publications/pdfs/2007/c730/v
    14842179_en.pdf

    Ale to nie jest serwisówka.

    Robert

  • 5. Data: 2015-01-14 19:38:57
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    oni w po nie rozróżniają... za co chwali ich się grantami i obsadza nimi
    stanowiska kierownicze, po co? niech roman się wypowie...