  • 11. Data: 2004-01-08 00:09:42
    Temat: Re: droga hostingu
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Mr.FX wrote:

    > LOL... i spodziewasz sie, ze bedziesz konkurencyjny w jakikolwiek
    > sposob do takich np.webstrikesolutions czy innych firm posiadajacych
    > wiele lacz OC12 ;) z tym swoim 1Mbps "na poczatek"? :-D

    1Mbps to rzeczywiscie przesada, ale z OC12 to pojechales za mocno
    w druga strone ;-)

    Michal

  • 12. Data: 2004-01-08 01:39:13
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

    > Ho ho, a gdzież mają oddział w Polsce z takimi łączami (i do kogo)?

    Chy, chy chyba nie mają w Polsce, rzuciłem 1sza lepszą firmę
    z brzegu, która swoją drogą zdaje się leży w Rackspace (to
    Ci co hostują m.in. Microsoft?). Co do Polski to cholera nie
    posiadam takiego łącza (nad czym ubolewam) żeby sprawdzić
    te ichnie OC12 ;-) Ale czytając pozostałe wątki na polipie
    pomyslałem, że może nasi rodzimi ddos kiddies jakby tak
    zaprzęgli te kilka Gbps TPSA i jakieś swoje zagraniczne
    "zasoby" może daliby rade coś tam sprawdzić ;-)

    ps. ;-)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 13. Data: 2004-01-08 02:10:23
    Od: "Mr.FX" <m...@s...clan.pl>

    [...]
    > Chy, chy chyba nie mają w Polsce, rzuciłem 1sza lepszą firmę
    [...]

    A już poważnie, to jak ktoś już tu pisał lepiej wziąść kolokację
    serwera w datacenter niż jakieś 1Mbps z Polpaka... wyjdzie
    taniej, do tego support itd. Chyba, że chce się... i ma się kapitał...
    i wie się... ale wtedy nie zadaje się pytań jak autor wątku. IMHO.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 14. Data: 2004-01-08 08:38:38
    Od: w...@m...tychy.pl

    W artykule <3...@n...home.net.pl> S?awomir Furmanek napisa?(a):

    > Grzegorz ma racje, na poczatek polecal bym Ci raczej kolokacje u kogos
    > z czolowki www.top100.pl . Mniejsze ryzyko koszty i wogole, jak na poczatek
    > to i tak duzo.

    A ja bym na poczatek polecal przygotowanie biznesplanu calego przedsiewziecia.
    Okaze sie wtedy wprawdzie, ze tak naprawde to nie warto nic robic...
    ale przynajmniej nie popelni sie bledow ktore popelniaja miliony. :)

    --wb