  • 1. Data: 2004-01-05 12:12:06
    Temat: ERA BRAMKA SMS??
    Od: "Pawel K" <s...@3...net>

    Czy robił ktoś bramke sms umozliwiającą wysylanie smsów na ERE
    Chcę wykorztać swoje FREE smsy na mojej stronce i zrobic bramke.

  • 2. Data: 2004-01-05 12:29:14
    Temat: Re: ERA BRAMKA SMS??
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Pawel K" <s...@3...net> napisał(a):

    > Chcę wykorztać swoje FREE smsy na mojej stronce i zrobic bramke.

    ...i uwazasz, ze jest to problem polskiego internetu?

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 3. Data: 2004-01-05 12:41:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Pawel K <s...@3...net> wrote:
    > Czy robił ktoś bramke sms umozliwiającą wysylanie smsów na ERE
    A bo to raz. ;-)

    > Chcę wykorztać swoje FREE smsy na mojej stronce i zrobic bramke.
    Bez problemu można zestawić łączność z SMSC Ery. Do woboru jest
    dedykowane łącze, FrameRelay z Polpaku, nawet tunnel po Internecie
    od biedy pewnie może być. Proponuję skontakotować się z kimś z Ery...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 4. Data: 2004-01-05 13:09:04
    Od: Konrad Stepien <x...@v...arg.cy>

    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał(a):
> [...]
    > dedykowane łącze, FrameRelay z Polpaku, nawet tunnel po Internecie
    > od biedy pewnie może być. Proponuję skontakotować się z kimś z Ery...

    Akurat do Ery to Polpakiem się nie da. Przynajmniej rok temu
    się nie dawało. Za to przez internet baz problemu.

    --
    WARNING: my e-mail is encrypted by ROT13
    Xbaenq Fgrcvra <x...@v...arg.cy>

  • 5. Data: 2004-01-05 13:21:17
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Konrad Stepien <x...@v...arg.cy> wrote:

    > Akurat do Ery to Polpakiem się nie da. Przynajmniej rok temu
    > Się nie dawało. Za to przez internet baz problemu.

    Ah. Rozpędziłem się. Ja też mam po Internecie. Za to z Plus i IDEA
    po chodzi po FR. ;-/

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 6. Data: 2004-01-05 13:22:55
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Mon, 5 Jan 2004 13:12:06 +0100, "Pawel K" <s...@3...net> wrote:

    >Czy robił ktoś bramke sms umozliwiającą wysylanie smsów na ERE
    >Chcę wykorztać swoje FREE smsy na mojej stronce i zrobic bramke.

    Tak ogolnie to zdaje sie NTG, ale info ktore potrzebujesz jest tutaj:
    http://www.eraomnix.pl/service/gw/bDS.jsp
    poczytaj, zastosuj. Kwestie oprogramowania tego to juz inny temat i
    inna grupa.

    --
    Wiesiek