  • 11. Data: 2011-12-24 01:40:02
    Temat: Re: drifter bez mózgu
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 01:32, Tomasz Pyra pisze:

    > Mówisz że podobni?
    > Myślisz że też potrafili zrobić aaltonena na 3 razy?

    Zrobili raz a dobrze.

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-24 01:40:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    http://tvpiaseczno.pl/wypadki,1,1.3,1121

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-12-24 01:41:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-12-2011 01:33, to pisze:

    > Ale ten stworzył tyle zagrożenia, co ma umiejętności. Żal patrzeć.

    No żal - jeszcze chwalić się tym na YT...

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-12-24 01:50:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin gadacz

    > a rozróżniasz coś takiego jak droga publiczna, a tor? jakbyś mógł dobrze
    > zerknąć w ten film, to są tam również inne pojazdy. Choćby przeciwległy
    > pas ruchu i inne auta, które są w pobliżu tego debila.

    Ale zagrożenia tam nie widzę.

    > Myślisz, że skoro jest pusto na drodze, to można świrować?

    Można, nie można, nadal zagrożenia tam nie widzę. Robi to przy minimalnej
    prędkości, z dala od innych aut.

  • 15. Data: 2011-12-24 01:52:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > No żal - jeszcze chwalić się tym na YT...

    Chyba ktoś go nie lubi, bo nie wierzę, że można być tak głupim, żeby
    zjarać gumę pod komendą, pokazać twarz i rejestracje, podłożyć pod to
    jakiś kawałek z przewijającym się "HWDP" i wrzucić to na YT.

  • 16. Data: 2011-12-24 01:54:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 24 Dec 2011 01:08:23 +0100, gadacz wrote:

    > a uważasz, że obecne ubrania policji są niebieskie?

    Nie bardzo widzę sens w tym żeby policja zajmowała się tym jak ktoś tam
    jechał ponad 2 lata temu...

  • 17. Data: 2011-12-24 11:28:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2011 00:57:44 +0100, gadacz napisał(a):

    > Takich ludzi, to powinno się leczyć...
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=S2w-gjQVujY&feature=p
    layer_embedded#!

    > do tego zestawu jeszcze widać tablice.
    > Panowie w granatowych wdziankach powinni się zainteresować ;)

    MHM. A czym? Tym, że kierujący tym BMW panuje nad pojazdem i posiada
    umiejętności nieco większe, niż większość kierujących przednionapędowymi
    ciągaczami dupy?
    Jakoś nie zauważyłem niczego, co by sprowadziło na kogokolwiek zagrożenie.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2011-12-24 11:30:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2011 01:39:56 +0100, gadacz napisał(a):

    > a rozróżniasz coś takiego jak droga publiczna, a tor?
    > jakbyś mógł dobrze zerknąć w ten film, to są tam również inne pojazdy.

    No są. I co z tego?

    > Choćby przeciwległy pas ruchu i inne auta, które są w pobliżu tego debila.
    > Myślisz, że skoro jest pusto na drodze, to można świrować?

    A dlaczego nie? POdaj jakiś arument poza 'jakby tu w przyszłości było
    przedszkole'

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2011-12-24 11:33:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-23 23:57:44 +0000, gadacz <g...@o...pl> said:

    > Panowie w granatowych wdziankach powinni się zainteresować

    Numer 112 działać powinien całą dobę, tak samo jak komisariaty policji
    w całym kraju...

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2011-12-24 13:11:00
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2011-12-24 01:33, to wrote:
    > begin DoQ

    > Ale ten stworzył tyle zagrożenia, co ma umiejętności. Żal patrzeć.

    Ten ma nieco większe umiejętności, a co do zagrożenia ? hmmm. trzeba
    samemu ocenić :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=WMBN4sN9cuc

    --
    pozdrawiam,