  • 1. Data: 2006-01-17 22:28:09
    Temat: dostep do w3cache.icm.edu.pl
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    odpaliłem własne adresy PI
    no i nie mam dostępu do w3cache.icm.edu.pl
    co musze zrobic aby uzyskać dostęp do tego serwera proxy?
    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2006-01-17 23:13:26
    Temat: Re: dostep do w3cache.icm.edu.pl
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    icek <i...@p...onet.pl> wrote:
    > odpaliłem własne adresy PI
    > no i nie mam dostępu do w3cache.icm.edu.pl
    > co musze zrobic aby uzyskać dostęp do tego serwera proxy?

    Napisać do administratora w3cache... :) Choć zdaje się,
    że bierze adresy z 42.pl/pl/

    p.

  • 3. Data: 2006-01-18 10:09:13
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Napisać do administratora w3cache... :)
    napisałem juz ze 3 razy :(
    Choć zdaje się,
    > że bierze adresy z 42.pl/pl/
    tutaj juz jestem..

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2006-01-18 20:19:58
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Wed, 18 Jan 2006 11:09:13 +0100
    From: icek

    > napisałem juz ze 3 razy :(

    Tzn. na jaki konkretnie adres?

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 5. Data: 2006-01-18 21:19:06
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Dominik 'Rathann' Mierzejewski napisał(a):
    > Date: Wed, 18 Jan 2006 11:09:13 +0100
    > From: icek
    >
    > Tzn. na jaki konkretnie adres?
    >
    > R.

    heh
    :) własnie ruszyło :)
    na adres jaki pojawiał sie w błędzie - dostęp zabroniony

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2006-01-19 12:42:50
    Od: Maciej Anczura <s...@i...edu.pl>

    icek wrote:

    > napisałem juz ze 3 razy :(
    > Choć zdaje się,
    > tutaj juz jestem..

    W3cache rzeczywiscie korzysta z 42.pl/pl, ale lokalna baza synchronizowana
    byla mocno niecodziennie, co testowo przestawilem. Mail jest jak najbardziej
    poprawny i sluszny.

    Tak zupelnie na marginesie; zaczynamy spedzac absurdalne ilosci czasu
    w prokuraturach/komendach tlumaczac poczynania domoroslych e-oszustow
    odbijajacych sie od naszego cache, wiec byc moze w przyszlosci pojawia
    sie szerzej idace ograniczenia dostepu niz tylko wymog PL w opisie ripe. :/

    --
    sh