  • 101. Data: 2016-12-14 14:24:02
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: p...@g...com

    --Przecież ma prawo kłamać.

    a niech sobie klamie ile chce ... pytanie cza sad wyceni te klamstwa czy potraktuje
    go tak samo jak innego kierowce ktory od razu przyznal sie do winy ?
    to pytanie do bieglych w prawie :-)

    P.

  • 102. Data: 2016-12-14 14:36:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >a niech sobie klamie ile chce ... pytanie cza sad wyceni te klamstwa
    >czy potraktuje go tak samo jak innego kierowce ktory od razu przyznal

    O ile w ogole do sadu te klamstwa dotra, bo raczej dotrze akt
    oskarzenia z nowymi zeznaniami, filmem, i przyznaniem oskarzonego.

    No i zalezy ile mu tam biegly wyliczy predkosci ... bo jak nie za
    duzo, to ot - zwykly wypadek.
    I jeszcze kwestia, jakie tam obrazenia dziewczyny odniosly ... mlode
    kosci szybko sie zrastaja.

    J.

  • 103. Data: 2016-12-14 15:21:00
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 14.12.2016 o 13:46 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > I to sugeruje, ze trzeba pracować nad policją, a nie nad prawem dla
    > obywateli, żeby policja czegoś tam nie robiła czy robiła. Od tego co ma
    > robić policjant jest komendant. I komendant ma swojego przełożonego,
    > który może mu skutecznie wytłumaczyć, czemu policja nie powinna być
    > pojebana i co się z komendantem stanie jak się policja nie "odjebie".

    Dobry komendant lub jego przełożony to pozytywna rzecz ale najlepiej jeśli
    prawo działa dobrze nawet pomimo złego przełożonego komendanta.

    > I do tego przez ogół obywateli zupełnie nie zrozumiałe. Cytat z klasych
    > "abstrahuje pan od układu odniesienia";)

    Dlatego dla ogółu są podręczniki gdzie te twierdzenia czy prawo są
    tłumaczone prostszym językiem, na przykładach itp.

    > W tym, że jeżdzę sobie na czerwonym świetle po pasach.

    Nie po pasach tylko obok pasów. Choć jeśli o mnie chodzi to możesz i po
    pasach jeździć pod warunkiem, że wszystkim ustępujesz - ale to już temat
    na osobną dyskusję o niepodważalności czerwonego.

    > No i widzisz - w sumie problemu nie ma. Ale znów - policja będzie
    > problem miała.

    No i bardzo dobrze, że będzie miała problem z wystawieniem mandatu za
    zachowanie nikomu nie szkodzące i niczym nie grożące.

    --
    SW3
    ----

  • 104. Data: 2016-12-14 15:55:14
    Od: p...@g...com

    --O ile w ogole do sadu te klamstwa dotra, bo raczej dotrze akt
    oskarzenia z nowymi zeznaniami, filmem, i przyznaniem oskarzonego.

    jak policjanci puscili tego newsa do mediow to bym sie nie zakladal

    --No i zalezy ile mu tam biegly wyliczy predkosci ... bo jak nie za
    duzo, to ot - zwykly wypadek. I jeszcze kwestia, jakie tam obrazenia dziewczyny
    odniosly ... mlode kosci szybko sie zrastaja.

    IMHO nie tylko predkosc zdecyduje bo jedzie jak zombie przez 2 przejscia dla pieszych
    ... moze powinni mu zabrac prawko i skierowac na jakies badania jak nie byl na bance
    albo dragach ? obrazenia swoja droga, jak dziewczyny wezma dobrego papuge to tanio
    nie bedzie :-) teraz po kazdym wypadku naganiacze poluja na klientow bo odszkodowania
    rosna ...

    P.

  • 105. Data: 2016-12-14 16:07:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >jak policjanci puscili tego newsa do mediow to bym sie nie zakladal

    Moze nic wiecej im nie zostalo :-)

    >IMHO nie tylko predkosc zdecyduje bo jedzie jak zombie przez 2
    >przejscia dla pieszych ... moze powinni mu zabrac prawko i skierowac
    >na jakies badania jak nie byl na bance albo dragach ?

    Badania moga byc zasadne ... ale na pierwszym przejsciu nie mial
    powodow zwalniac - poza ogolnym przepisem, ktorego i tak malo kto
    przestrzega :-)

    >obrazenia swoja droga, jak dziewczyny wezma dobrego papuge to tanio
    >nie bedzie :-)
    >teraz po kazdym wypadku naganiacze poluja na klientow bo
    >odszkodowania rosna ...

    Ale to tylko skladki OC wszystkim podniesie :-)

    J.

  • 106. Data: 2016-12-14 17:00:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2016 o 15:21, SW3 pisze:

    > Dobry komendant lub jego przełożony to pozytywna rzecz ale najlepiej
    > jeśli prawo działa dobrze nawet pomimo złego przełożonego komendanta.

    Z całym szacunkiem - prościej (i co ważniejsze skuteczniej) wydać
    polecenie służbowe komendantowi, niż przerabiać prawo i oznakowanie
    skrzyżowań, bo wszyscy sobie radzą, ale zachodzi uzasadnione
    podejrzenie, że policjanci coś odjebią.

    Innymi słowy - zatrudniasz pracownika - na stanowisku kierownika. ten
    koleś okazuje się idiotą (albo takiego udaje). Co robisz - zmieniasz
    wszyskie procedury w firmie żeby zniosła nawet małpę na stanowisku
    kierowniczym, w kiblu wieszasz instrukcję obsługi klozetu... czy
    wymieniasz debila na normalnego? I dla czego tak a nie inaczej?

    Bo tak między nami mówiąc, to te biedne krawężniki czepiają się bogu
    ducha winnych ludzi nie dlatego, że policjant to jakiś odmienny stan
    umysłu, tylko wymagają tego od nich ich przełożeni.

    Shrek.

  • 107. Data: 2016-12-14 17:30:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości

> [...]
    >polecenie służbowe komendantowi, niż przerabiać prawo i oznakowanie
    >skrzyżowań, bo wszyscy sobie radzą, ale zachodzi uzasadnione

    Ale kto ma wydac ? Dyrektor Zarzadu Drog i Ulic ?

    Prezydent miasta ? Policja jest niezalezna od organow samorzadowych
    ... i moze lepiej niech tak zostanie.

    Minister Spraw Wewnetrzych ? Ma nakazac tolerowanie lamania prawa ?
    Glupio troche.

    Najprosciej to zdjac te 70, chcieliscie mniej znakow, to jedzcie 50, w
    koncu to duze miasto :-)

    Jeszcze mozna zakazac policjantom suszenia na obszarach zabudowanych i
    niech to robi straz wiejsko-miejska, tam gdzie wojt uwaza za stosowne.
    A gdzie uwaza, to wiadomo - tam, gdzie to przyniesie zysk (choc nie
    zawsze, to tylko kilka gmin w Polsce).

> [...]
    >kierowniczym, w kiblu wieszasz instrukcję obsługi klozetu... czy
    >wymieniasz debila na normalnego? I dla czego tak a nie inaczej?

    No ale wywalic komendanta tak bez powodu ? Tez niedobrze :-)

    >Bo tak między nami mówiąc, to te biedne krawężniki czepiają się bogu
    >ducha winnych ludzi nie dlatego, że policjant to jakiś odmienny stan
    >umysłu, tylko wymagają tego od nich ich przełożeni.

    To z jednej strony, a z drugiej - chcesz, zeby pensje brali i nic nie
    robili ?
    Czy zrobic z nich pogotowie wypadkowe - maja szybko przyjezdzac do
    kolizji :-)

    J.

  • 108. Data: 2016-12-14 19:40:29
    Od: p...@g...com

    Tu masz racje:
    Dzisiejsza gazeta.pl
    Dalsze podwyżki OC są nieuniknione ...
    Wiec albo gamonie nauczą się jeździć albo TU będą łupic ile wlezie

  • 109. Data: 2016-12-14 19:55:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

[...]

    ---
    No tak, i jak poliże sędziemu jajka to może i uniewinnić go.

  • 110. Data: 2016-12-14 20:01:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

[...]
    No nie, były kolega pracuje w policji, jak był kolegą to raz zachował się
    pojebanie i dzisiaj wiem dlaczego. Po prostu zarówno wtedy był pojebany jak
    i dziś jest :-)