  • 11. Data: 2011-05-29 10:28:39
    Temat: Re: dodatkowy tani monitor
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > http://www.proline.pl/?p=ASUS+19+VW199D jeśli nowy tani do "bulu".
    >
    > Jeśli nowy FullHD to http://www.proline.pl/?p=LG+W2240S-PN..
    >
    > Albo wybrać w pobliskim markecie, a zakupić taniaj w necie...
    > Ale mi się zrymowało...
    >
    > Do internetu to panoramiczne nie bardzo pasują, bo pasek z góry i z dołu
    > obcina obszar roboczy. W 12to calowym netbooku jest to wyjątkowo
    > dokuczliwe.
    > Pomijając mikroskopijne literki.
    >
    > Może zamiast "tani" kupić monitor o proporcjach 4:3 i funkcją pivot, może
> [...]
    sb-warszaw-i1638310461.html

    > Sam działam jeszcze na "bańce" AOC chyba piętnastoletniej...
    > Ale nie mam problemów z czernią :)))
    >
    > Pozdrawiam
    > Feromon

    Witam,
    dzieki za sugestie.
    Mam jedno pytanie, czy warto kupowac monitor Full HD do takiego
    zastosowania?
    Dzieki
    pzdr
    Adam

  • 12. Data: 2011-05-29 10:42:52
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-29 12:28, adam pisze:
    > Mam jedno pytanie, czy warto kupowac monitor Full HD do takiego
    > zastosowania?

    Poza tzw "broadcastingowymi" nie ma czegoś takiego jak monitor FullHD. ;)
    http://monitory.mastiff.pl/faq/index/view_article/ar
    ticle_id/63/

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 13. Data: 2011-05-29 12:32:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości

    > Poza tzw "broadcastingowymi" nie ma czegoś takiego jak monitor FullHD. ;)
    > http://monitory.mastiff.pl/faq/index/view_article/ar
    ticle_id/63/

    Aleś sobie znalazł autorytet. Oczywiście, że jest.

  • 14. Data: 2011-05-29 12:36:04
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    sb-warszaw-i1638310461.html

    > Witam,
    > dzieki za sugestie.
    > Mam jedno pytanie, czy warto kupowac monitor Full HD do takiego
    > zastosowania?

    Nie. Ale obawiam się, że pomalutku znikną inne. Poza tym jest jeszcze
    problem karty grafiki, która musi uciągnąć taką rozdzielczość.

  • 15. Data: 2011-05-29 13:23:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MC" napisał w wiadomości grup
    > Nie. Ale obawiam się, że pomalutku znikną inne. Poza tym jest jeszcze problem
    > karty grafiki, która musi uciągnąć taką rozdzielczość.

    Co to niby za problem?

  • 16. Data: 2011-05-29 13:49:32
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > Co to niby za problem?

    Notebook z 12" ekranem niekoniecznie musi być wyposażony w grafikę,
    pozwalającą na wyciągnięcie 24-bitowego koloru w rozdzielczości 1920x1080.
    Może też być problem ze zmuszeniem sterownika do pracy w takim trybie pod
    jedynie słusznym systemem. Warto to sprawdzić przed zakupem.

    JoteR

  • 17. Data: 2011-05-29 15:54:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Może też być problem ze zmuszeniem sterownika do pracy w takim trybie pod
    > jedynie słusznym systemem. Warto to sprawdzić przed zakupem.

    Limit rozdzielczości ogólnie spowodowany jest ilością pamięci karty graficznej.
    Nawet układy z przed 8 lat (desktop) obsługują 1920x1080x32 @ 60 Hz.

  • 18. Data: 2011-05-29 20:26:21
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Limit rozdzielczości ogólnie spowodowany jest ilością pamięci karty
    > graficznej. Nawet układy z przed 8 lat (desktop) obsługują 1920x1080x32
    > @ 60 Hz.

    Nie całkiem prawda, zintegrowane grafiki np. w niektórych Dellach SFF
    (845G)obsługiwały wysokie rozdzielczości ale wyłącznie w 4:3 np.
    2048×1536 to że doskonale wystarczało pamięci nie zmieniało faktu że w
    16:9 obsługiwały wyłącznie jedną rozdzielczość - 1280×720 i nie była to
    kwestia sterowników.

  • 19. Data: 2011-05-30 05:48:09
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sun, 29 May 2011 22:26:21 +0200, Padre napisał(a):

> [...]
    > 2048×1536 to że doskonale wystarczało pamięci nie zmieniało faktu że w
    > 16:9 obsługiwały wyłącznie jedną rozdzielczość - 1280×720 i nie była to

    To była kwestia sterowników. Pod XP długo z 845 walczyłem i w końcu
    znalazłem modowany sterownik, który pozwalał na pracę w 1920x1200.
    Po linuxem nie był żadnych problemów.