  • 11. Data: 2010-08-25 15:21:45
    Temat: Re: dodatkowe zasilanie 5Dmk2
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Polecam zamienniki Delta.
    Sam kupilem 2 i bylem w szoku... bo mimo teoretycznie mniejszej
    pojemnosci od oryginalu obydwie sztuki wystarczaja na 800-1000 zdjec,
    podczas gdy oryginal na około 500-600.

  • 12. Data: 2010-08-25 15:22:57
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Polecam zamienniki Delta.

  • 13. Data: 2010-08-25 15:47:10
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Polecam zamienniki Delta.

  • 14. Data: 2010-08-25 17:19:42
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 16:42:08 +0200, Ptas wrote:

    > Zamiennikow jest sporo - czy masz jakies spostrzezenia, ktore zamienniki sa
    > "godniejsze" uwagi?

    Tak nie wprost: do 450D bralem zamienniki marki Phottix -- są ok, nie
    wiem czy mam oryginal, czy phottixa. Do E-PL1 kupilem aku spod marki
    ActiveJet i tez są ok. LP-E6 na allegro widze są Phottiksowe i ja bym
    takie zaryzykowal :-)

    Zdecydowanie wystrzeglabym się cudow przyrody -- chinszczyzny majacej po
    3, 4, 5 i wiecej Ah pojemnosci ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2010-08-25 20:19:15
    Temat: Odp: dodatkowe zasilanie 5Dmk2
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    > O, to ciekawe. Czy na Eneloopach pociągnie tak dlugo, jak na oryginalnym
    > akumulatorze?
    -----------------------
    Osobiście nie miałem okazji jeszcze tyle strzelić by mi tej jedynej
    bateryjki zabrakło. Ale kolega, co strzela więcej ode mnie mówił,
    że na komplecie Eneloop'ów do 1000 można pociągnąć.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl

  • 16. Data: 2010-08-26 07:29:43
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takie zaryzykowal :-)
    >
    > Zdecydowanie wystrzeglabym się cudow przyrody -- chinszczyzny majacej po

    Masz absolutnie racje. Niestety z mojego oglednego przewertowania All....o
    wynika, ze Phottix nie wprowadzil jeszcze baterii z Chip'em. Trza kolejna
    ladowarke targac, poziomu naladowania nie pokazuje ....

    Z drugiej strony za ok PLN 120 dostane ladowarke + dwie baterie. Nowe z
    chip'em kosztuje pod PLN 100. Ladowarka lekka, mozna ladowac jednoczesnie
    oryginal i zamiennik bo ladowarki dwie ...

    A tak z ciekawosci: czy w ladowarce Phottix da sie ladowac
    oryginal/zamiennik z chip'em?

    Pozdrawiam,

    Ptas

  • 17. Data: 2010-08-26 07:36:09
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 25 Sie, 16:03, "Ptas" <p...@p...onetCC.pl> wrote:
    > Użytkownik "Anonymouse" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:2abc80b3-91a6-45a2-8ec9-6e763dc7c940@
    z10g2000yqb.googlegroups.com...

    > A ten problem rozwiazalem sobie rok temu :) Kupilem lodowke turystyczna,
    > ktora miesci korpus i szkla, uszczelnilem polaczenie pomiedzy pojemnikiem a
    > "deklem". Po zamknieciu plywa to-to nawet i musialoby dobra chwile spedzic w
    > wodzie, zeby zaczac przeciekac. Ale rok temu kiepsko wialo wiec rozwiazanie
    > malo przydatne sie okazalo.

    No a jak wychodzą zdjęcia aparatem umieszczonym w lodówce?

  • 18. Data: 2010-08-26 07:48:11
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "Anonymouse" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 25 Sie, 16:03,

    > No a jak wychodzą zdjęcia aparatem umieszczonym w lodówce?

    Chlodne takie jakies ......

  • 19. Data: 2010-08-26 07:58:19
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

    > 3. PLN 300 - oryginalna bateria - no comments
    >
    > No i jak to z tym osiolkiem, ktoremu dawano ... mam problem z procesem
    > decyzyjnym. Bylbym wdzieczny za wszelkie uwagi, ktore moga byc pomocne w
    > podjeciu decyzji.
    >
    > Bardzo pozdrawiam,
    >
    > Ptas

    IMO tylko ta opcja jest rozsądna.
    Inna sprawa że powinieneś na tym AKU co masz robić dwa razy tyle.
    MAm dwa akumulatory i zawsze wytzymują powyżej 1700 zdjęc każdy.

    Te akumulatory są naprawde świetne. Szkoda kasy na szajs. Body za 8k i aku
    za 100zł...

    Łukasz

  • 20. Data: 2010-08-26 08:13:28
    Od: "Ptas" <p...@p...onetCC.pl>

    Użytkownik "Łukasz K." <i...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > MAm dwa akumulatory i zawsze wytzymują powyżej 1700 zdjęc każdy.
    >
    > Te akumulatory są naprawde świetne. Szkoda kasy na szajs. Body za 8k i aku

    Szczerze musze sie przyznac, ze nie udalo mi sie jeszcze zajechac
    akumulatorka do zera wiec troche zgaduje max wydajnosc. Bardzo mozliwe, ze
    robi dobrze ponad 1000 :)

    Ponadto zazwyczaj jeden mi wystarcza (jakos rok z nim wytrzymalem). Widac za
    malo strzelam per wyjscie ;) Czuje, ze rezerwa bedzie mocno rezerwowa,
    okazyjnie ladowana, pewno to aku nie sluzy. Chyba pomysle o tanim
    rozwiazaniu jednak ..... Nie da sie natomiast zaprzeczyc, ze masz duzo
    racji. No i oryginaly cos tanieja - widzialem nawet za PLN 220 (lub cos kolo
    tego) na All...

    Pozdrowienia

    Ptas