  • 11. Data: 2009-12-06 19:15:11
    Temat: Re: [OT] Re: dobry i zly bot
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    lamer wrote:

    > Czyli jakich programow? Jakos nie sadze, zeby scrackowy winrar dawal
    > wieksze pliki niz jakis inny legalny soft do pakowania.

    Zależy co pakujesz :)
    Ja często dostaję paczki .rar (z psdkami) po fefnaście MB, które po
    spakowaniu do .7z zajmują 25% tyle co .rary.
    To i tak nie przebije ludzi wysyłających niespakowane psdki - albo mają
    świetne łącza, albo lubią patrzeć na pasek postępu przy wysyłaniu
    wiadomości :P

  • 12. Data: 2009-12-08 17:21:00
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

> [...]
    > To i tak nie przebije ludzi wysyłających niespakowane psdki - albo mają
    > świetne łącza, albo lubią patrzeć na pasek postępu przy wysyłaniu

    Mi 7zip jako manager nie pasuje, jakis taki "gupi".
    IZarc jest darmowy, jest fajny, ale 7zipy jakos dziwnie robi (pasek postepu
    mu staje, nie widac czy paskuje czy juz sie zawiesil).
    Zreszta i tak wole robic zipy, zeby potem mnie ludzie nie pytali "a czym to
    sie otwiera".
    A najlepsi to sa ludzie pakujacy w jakichs dziwnych formatach jak np. ZipX
    (.zipx) albo jakies macowe scierwo o nazwie StuffIt (.sit).

    lamer

  • 13. Data: 2009-12-20 14:36:48
    Temat: Re: dobry i zly bot
    Od: Łukasz Lech <l...@p...onet.pl>

    pol pisze:

    > no dobra, ale powiedz mi czy jest sens zeby moja strona byla indeksowana
    > na jakis serwerach w rosji, bialorusi czy czechach?

    A jak kiedyś będziesz chciał rozszerzyć działalność to będziesz miał w
    tamtejszych wyszukiwarkach stronę o długim stażu
    koszt prawie zerowy, a potencjalny zysk jest :)

    --
    Łukasz Lech
    http://lechlukasz.wordpress.com - o górach, informatyce i nie tylko