  • 1. Data: 2009-12-04 01:42:46
    Temat: Google i odświeżanie bez przeładowywania?
    Od: lysiu <p...@l...pl>

    Czy to od dawna tak jest?

    Jak myślicie, może wyniki wyszukiwania również będą wyświetlana przy
    pomocy biblioteki ajax? Chcielibyście czy raczej nie?

    Ja tak, ale pod warunkiem, że będzie możliwość wyłączenia tej funkcji na
    stronie głównej bądź w ustawieniach zaawansowanych.

  • 2. Data: 2009-12-04 01:50:55
    Temat: Re: Google i odświeżanie bez przeładowywania?
    Od: lysiu <p...@l...pl>

    Hmm chociaż po przyjrzeniu się temu zauważyłem, że po wczytaniu strony
    input jest aktywny, natomiast reszta ukryta i pojawia się dopiero gdy
    ruszę myszką [onmousemove="google&&google.fade&&google.fade()"]. Tak
    więc zamysł jest inny, co nie znaczy, że nie będzie żadnych zmian na
    stronie z wynikami :-)