    From: "lamer" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: [OT] Re: dobry i zly bot
    Date: Tue, 8 Dec 2009 18:21:00 +0100

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości
    news:hfgvs7$i2k$1@inews.gazeta.pl...

    > Zależy co pakujesz :)
    > Ja często dostaję paczki .rar (z psdkami) po fefnaście MB, które po
    > spakowaniu do .7z zajmują 25% tyle co .rary.
    > To i tak nie przebije ludzi wysyłających niespakowane psdki - albo mają
    > świetne łącza, albo lubią patrzeć na pasek postępu przy wysyłaniu
    > wiadomości :P

    Mi 7zip jako manager nie pasuje, jakis taki "gupi".
    IZarc jest darmowy, jest fajny, ale 7zipy jakos dziwnie robi (pasek postepu
    mu staje, nie widac czy paskuje czy juz sie zawiesil).
    Zreszta i tak wole robic zipy, zeby potem mnie ludzie nie pytali "a czym to
    sie otwiera".
    A najlepsi to sa ludzie pakujacy w jakichs dziwnych formatach jak np. ZipX
    (.zipx) albo jakies macowe scierwo o nazwie StuffIt (.sit).

    lamer