  • 1. Data: 2010-03-30 19:52:55
    Temat: dobry hosting
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Witam!

    Możecie polecić jakiś dobry, sprawdzony hosting, który trzyma fason od
    dłuższego czasu?
    Jestem tu nowy, więc przepraszam, jakby co - w postach dotychczasowych
    nie znalzłem takiego tematu...
    Ra-V "Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 2. Data: 2010-03-30 20:12:43
    Temat: Re: dobry hosting
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "luxcamera" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dłuższego czasu?
    > Jestem tu nowy, więc przepraszam, jakby co - w postach dotychczasowych

    ehost.pl

    Mam tam konto od kilku lat. Wszystko chodzi bardzo dobrze, bardzo wysoki
    uptime, bardzo dobra obsluga (chociaz wczesniej byla jeszcze lepsza:)). Moge
    zdecydowanie polecic.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 3. Data: 2010-03-31 08:22:30
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    luxcamera wrote:
> [...]
    > dłuższego czasu?
    > Jestem tu nowy, więc przepraszam, jakby co - w postach dotychczasowych

    webpark.pl , friko.pl :). A na poważnie szukaj na localhost .

    Na prawde trzeba sie bylo starac by nie znalezc podobnego tematu :).

    Pozdr, p.

  • 4. Data: 2010-03-31 10:24:59
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    Korzystałem z http://www.cal.pl/ i wygląda przyzwoicie.

    --
    Peter | http://www.ctomczyk.pl/ - prywatny blog

  • 5. Data: 2010-03-31 18:37:40
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    > Na prawde trzeba sie bylo starac by nie znalezc podobnego tematu :).

    Tak na marginesie: tematów jest wiele a odpowiedzi wcale. Jednak osoba
    poleci serwer A, druga B ... aż w końcu wszystkie serwery zostaną
    polecone. I co z tego wynika? Bazowałem kiedyś na rankingach serwerów i
    wysoką cenę tego zapłaciłem. Serwer przestał mieć support. Padał średnio
    raz na 2 dni. Każdy serwis WWW został zainfekowany wirusem itp.

    Z kolei u jednego z najbardziej znanych dostawców nie doczytałem w
    regulaminie tego co nie było w nim napisane. W efekcie pewnego dnia
    drastycznie zredukowano prędkość dostępu, w praktyce na ZAWSZE. Znów
    kolejny miesiąc pracy straciłem na przenosinach.

    Nie dziw się więc koledze, że pyta.

  • 6. Data: 2010-04-01 16:43:01
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Marek wrote:

    > Nie dziw się więc koledze, że pyta.

    No właśnie mam teraz taki problem, że ciężko mi nawet wykonać przenosiny
    z pewnego serwera, bo transfer na ftp jest non stop zrywany. O reszcie
    usług nie wspomnę.

  • 7. Data: 2010-04-01 20:48:29
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    luxcamera wrote:

    > No właśnie mam teraz taki problem, że ciężko mi nawet wykonać przenosiny
    > z pewnego serwera, bo transfer na ftp jest non stop zrywany. O reszcie
    > usług nie wspomnę.

    Większość hostingów ma okres próbny z reguły tydzień lub dwa, można założyć
    konto i przetestować bez większego ryzyka. Jakby co to wal na
    http://turox.pl/ - sprawdź czy oferta ci pasuje i potestuj.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com

  • 8. Data: 2010-04-01 21:44:32
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-01 22:48, Zbigniew Cofała pisze:

    > Większość hostingów ma okres próbny z reguły tydzień lub dwa, można założyć
    > konto i przetestować bez większego ryzyka. Jakby co to wal na
    > http://turox.pl/ - sprawdź czy oferta ci pasuje i potestuj.

    Tyle tylko, że problemy zaczynają być widoczne gdy masz więcej niż jeden
    marny serwisik na platformie. W ciągu 14 dni raczej nie przeniesiesz tam
    50 serwisów aby wykryć wszelkie niespodzianki. Wiele serwerów np. ma w
    regulaminach napisane, że nie wolno zakłócać pracy innym
    współużytkownikom. A co to oznacza w praktyce? Wykorzystanie 2% CPU?
    10%? 20%? Jak to pomierzyć jeśli serwer nie ma narzędzi diagnostycznych?
    W pewnym momencie provider odcina Ciebie a Ty nawet nie wiesz za co
    konkretnie. Testowanie 14to dniowe kompletnie niczego takiego nie
    wykaże, jest bezużyteczne w tym aspekcie.

    Należy zwracać uwagę na możliwości diagnostyczne serwera, czy da się
    monitorować obciążenie i transfer poszczególnych kont FTP/POP3/WWW oraz
    domen, czy da się monitorować czasy wykonywania się skryptów aby móc
    namierzyć winowajcę w razie problemów. Ponadto czy support dostępny jest
    24h/7 dni. 14to dniowy okres testowy udzieli tylko odpowiedzi na 10%
    wątpliwości. Wiele osób nawet nie wie co znaczy dobry serwer, nie wie o
    co pytać. Czy jeśli kolega powie, że serwer jest dobry to oznacza, że
    jest on dobry bo kolega jest fajny a fajnym kolegom trzeba wierzyć?

  • 9. Data: 2010-04-02 07:49:06
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-01 23:44, Marek pisze:
> [...]
    > co pytać. Czy jeśli kolega powie, że serwer jest dobry to oznacza, że
    > jest on dobry bo kolega jest fajny a fajnym kolegom trzeba wierzyć?

    Samo to, że wsparcie jest dostępne 24h/7dni, nic jeszcze nie oznacza.
    Problem jest w kompetencjach ów wsparcia. Zaobserwowałem takie "ów"
    zjawisko, iż im większy hostingodawca, tym gorsza jakość techniczna.

    Dopóty, dopóki masz prostą witrynę i mało odwiedzalności, to nic się nie
    dzieje. "Schody" zaczynają się, jak masz coś bardziej zaawansowanego.

    --
    Peter

  • 10. Data: 2010-04-02 08:55:41
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-02 09:49, Peter May pisze:

    > Samo to, że wsparcie jest dostępne 24h/7dni, nic jeszcze nie oznacza.

    Napisałem cały referat o tym na co należy zwrócić uwagę a w/w to tylko 1
    z punktów.

    > Problem jest w kompetencjach ów wsparcia. Zaobserwowałem takie "ów"
    > zjawisko, iż im większy hostingodawca, tym gorsza jakość techniczna.

    Tak, również to zauważyłem. Np. zdobywca złotego lauru konsumentów
    niewiele oferuje, bywają nierzadkie problemy z dostępnością usług - jak
    czytam na forach, a laur dostał prawdopodobnie za popularność na naszym
    rynku.

    > Dopóty, dopóki masz prostą witrynę i mało odwiedzalności, to nic się nie
    > dzieje. "Schody" zaczynają się, jak masz coś bardziej zaawansowanego.

    Cytujesz moje słowa? :-D