  • 1. Data: 2010-03-31 22:34:53
    Temat: Coś podobnego do LINK ??
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    Szukam, szukam i nie mogę się doszukać. Znam element LINK w htmlu, ale
    potrzebuję coś podobnego, co pozwoliłoby mi w _dowolnym_ fragmencie kodu
    wstawić inny fragment kodu, który byłby zapisany w zewnętrznym pliku (.html
    lub .txt).

    Powód? Podobny co w CSS, tyle że tu chodzi o html i to w konkretnym miejscu
    np. wewnątrz TD.

    Czy to można prosto zrobić czy ja przekombinowałem??

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś

  • 2. Data: 2010-04-01 22:18:51
    Temat: Re: Co? podobnego do LINK ??
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** "Pan ?o?" <b...@n...pl> wrote:

    > Szukam, szukam i nie mog? si? doszuka?. Znam element LINK w htmlu, ale
    > potrzebuj? co? podobnego, co pozwoli?oby mi w _dowolnym_ fragmencie kodu
    > wstawi? inny fragment kodu, kt?ry by?by zapisany w zewn?trznym pliku (.html
    > lub .txt).

    Nie ma takiego elementu.

    > Pow?d? Podobny co w CSS, tyle ?e tu chodzi o html i to w konkretnym miejscu
    > np. wewn?trz TD.

    > Czy to mo?na prosto zrobi? czy ja przekombinowa?em??

    Tak - skryptami na serwerze (np. SSI, PHP, whatever) lub skryptami po stronie
    klienta (JavaScript). W samym HTML tego nie zrobisz.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2010-04-02 09:25:37
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Nie ma takiego elementu.

    Dziekuje za odpowiedz. Nie ucieszyla mnie, no ale coz, skoro takie sa realia
    ;)

    Wesolych Swiat :)

    Pan Los