  • 1. Data: 2011-06-18 21:20:07
    Temat: dobry aparat....
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio kuzynka poszla dorobic pare fotek do labu zrobionego moim
    aparatem. Wrocila i powiedziala, ze pan z labu stwierdzil, ze
    jakosciowo dobre fotki, bo pewnie dobra lustrzanka robione. Kuzynka
    nie zaprzeczyla.....tak dobry aparat.

    A aparacik to tylko/az Olympus SP-350. Co wy na to?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-18 21:42:09
    Temat: Re: dobry aparat....
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    a...@p...pl napisał(a):
    > Co wy na to?
    Że pan z labu ma chęć bzyknąć kuzynkę ;)
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-06-18 22:33:42
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-18 23:42, Krzysztof 45 pisze:
    > Że pan z labu ma chęć bzyknąć kuzynkę ;)

    Chciałem w pierwszej chwili napisać, że pan z labu to chyba mało się zna
    na robieniu zdjęć, ale po przeczytaniu twojej odpowiedzi stwierdzam, że
    pewnie nie mam racji. Pan z labu z pewnością chce pokazać kuzynce
    swojego zooma ;)

  • 4. Data: 2011-06-19 06:30:35
    Od: Jakub Wroblewski <j...@m...edu.pl>

    Witam,

    a...@p...pl wrote:
    > A aparacik to tylko/az Olympus SP-350. Co wy na to?

    Że pan z labu nie zajrzał do EXIFa?

    Pozdrawiam,
    Jakub Wróblewski

  • 5. Data: 2011-06-19 06:48:06
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Paweł W. napisał:

> [...]
    > na robieniu zdjęć, ale po przeczytaniu twojej odpowiedzi stwierdzam, że
    > pewnie nie mam racji. Pan z labu z pewnością chce pokazać kuzynce

    O ile zgadzam się z trendem "pokasz fotke kuzynki" ;) to chciałbym
    zauważyć, że starsze kompakty Olympusa *robiły* (i robią) podobające się
    ludziom zdjęcia. IMO składa się na to kilka czynników:

    - tryb auto w odróżnieniu od innych producentów trzymał ISO tak nisko
    jak się da; odrobinę większa ilość zdjęć poruszonych w zamian za
    znaczną redukcję szumów na większości zdjęć
    - optyka; nawet w budżetowe modele Olympus wkładał przyzwoity układ
    optyczny
    - krzywa kolorów; Olympus od zawsze podbijał kolory kierując się
    psychologią odbiorców - najstarsze badania dowodzące tego, że ludzie
    wolą wyraziste ciepłe kolory mają ponad sto lat

    m.

  • 6. Data: 2011-06-19 07:53:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-18 23:20, a...@p...pl pisze:
    > Co wy na to?

    Że rusza to tylko takich, którym wychodzą wypieki na brzmienie słowa
    ''lustrzanka''.

    --
    pozdrawia Adam
    /kiedy wrzesień pali trawę, w październiku dają kawę/

  • 7. Data: 2011-06-19 08:06:12
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Że rusza to tylko takich, którym wychodzą wypieki na brzmienie słowa
    > ''lustrzanka''.

    Na tej grupie znacznie większe wrażenie zrobiło słowo "kuzynka". ;)

    --
    Lol

  • 8. Data: 2011-06-19 09:39:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

> [...]
    > nie zaprzeczyla.....tak dobry aparat.
    >
    > A aparacik to tylko/az Olympus SP-350. Co wy na to?

    Pokaż kuzynkę :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 9. Data: 2011-06-19 11:33:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mikolaj Machowski wrote:

> [...]
    > psychologią odbiorców - najstarsze badania dowodzące tego, że ludzie
    > wolą wyraziste ciepłe kolory mają ponad sto lat

    muszę sie zgodzić z tym...

    żona ma stary kompakt olka i on naprawdę "robi" super zdjęcia, matryca nie
    jest przeładowana, obiektyw ma tylko 3x zooma, czego więcej chcieć.

  • 10. Data: 2011-06-19 11:40:39
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > muszę sie zgodzić z tym...
    >
    > żona ma stary kompakt olka i on naprawdę "robi" super zdjęcia, matryca
    > nie jest przeładowana, obiektyw ma tylko 3x zooma, czego więcej chcieć.

    3.2Mpix?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all