  • 11. Data: 2016-02-28 12:24:10
    Temat: Re: dobre glosniki aktywne do kompa
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:XnsA5BC79C21634CPanElektronik@localhost.net...

    > nie, mostkowy, nie patrzył w pdf? :)
    >

    > https://youtu.be/Ts64znZY5h8

    Ja już tyle różnych cudów na Allegro widziałem, że powątpiewam w wiele
    rzeczy...
    Trochę osobliwe zderzenie, ze dwa razy, ale kondziol jeden, ok, śnięty
    jestem...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 12. Data: 2016-02-28 12:40:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 28 Feb 2016 11:58:09 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > https://youtu.be/Ts64znZY5h8

    Rotfl "pazury" po rosyjsku to piny? :)

    --
    Marek

  • 13. Data: 2016-02-28 16:39:55
    Od: a...@g...com

    ha
    nikto nie znajet poczjemu
    ja mialem ruski w szkole

    pzdr

  • 14. Data: 2016-02-28 16:44:55
    Od: a...@g...com

    witanko
    co znaczy mostkowy wzmacniacz?
    czemu jest tylko 1 elko na wyjsciu?
    co to za dziwadlo?

    pzdr

  • 15. Data: 2016-02-28 17:06:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    email pisze tak:

    > czemu jest tylko 1 elko na wyjsciu?
    > co to za dziwadlo?

    na jakim wyjściu? kup sobie okulary.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 16. Data: 2016-02-28 18:41:29
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > ha
    > nikto nie znajet poczjemu
    > ja mialem ruski w szkole

    ??, ? ???? ????? ?? ????...

    P, MSPANC :)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 17. Data: 2016-02-28 19:10:53
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lutego 2016 17:06:15 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > na jakim wyjściu? kup sobie okulary.
    >
    > --
    > Piter
    >
    > Let me see your war face.

    to ten wzmacniacz nie ma wyjscia?
    no mowie dziwadlo jakies

    pzdr

  • 18. Data: 2016-02-28 22:01:51
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 lutego 2016 19:10:54 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:
    > (...)
    > to ten wzmacniacz nie ma wyjscia?
    > no mowie dziwadlo jakies

    Pojedynczy kondensator jest tylko od filtracji zasilania.
    Samochodowe (zasilanie pojedyncze) kości pracują w mostkach, więc na wyjściach nie ma
    żadnych dodatkowych pojemności. Najbardziej popularna aplikacja wygląda tak:
    http://abload.de/img/tdad3pa1.jpg .

    Jak do komputera to zestawy stereo pod marką Edifier nie są takie złe, tyle że trochę
    więcej niż 200zł - R1280T z tańszych, R1600TIII z droższych. Idąc wyżej to już
    zestawy wzmacniacz + monitory podstawkowe, zapewniające spory przeskok jakościowy.
    Tyle że ustawienie ich w pobliżu monitora może dać więcej złego niż dobrego... Tu już
    trzeba mieć trochę miejsca na sensowne rozstawienie zestawu.