  • 11. Data: 2016-01-24 15:22:17
    Temat: Re: detektor 5V
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a co do wątku, zależy mi bardziej na sygnalizacji przekroczenia 5V...

  • 12. Data: 2016-01-24 15:22:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dzieki ci panie za te dupostrzał... cwel i pederasta!

  • 13. Data: 2016-01-24 15:35:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    aha mandziejewicz...
    oczekuj... wraz z kolegami z ekipy...
    http://www.feryster.pl/polski/kontakt.php?lang=pl

  • 14. Data: 2016-01-24 16:12:09
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a konkretnie - czy istnieje jakiś scalak smd do którego podepnę diodę i
    będę miał wykrytą poprawną polaryzację i wartość napięćia?

  • 15. Data: 2016-01-24 16:20:15
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2016-01-24 16:12, platformowe głupki wrote:
    > a konkretnie - czy istnieje jakiś scalak smd do którego podepnę diodę i
    > będę miał wykrytą poprawną polaryzację i wartość napięćia?
    Np. UL1601, ale trudny do dostania jest.

  • 16. Data: 2016-01-24 17:36:57
    Od: t...@h...com

    On Sunday, January 24, 2016 at 3:01:04 PM UTC+1, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Tadeuszwajda,

    I nie staraj się pokazywać jakiś Ty mondry a jaki każdy w tym ja - gupi.

    > Bardzo się wygłupiłeś.
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Jeśli tak, to bardzo przepraszam. Niestety nie tylko nie wiem "who is who" ale
    mam trudności z identyfikacja autorow wpisow. Na innych grupach obowiazuje
    zasada, ze adres nadawcy pozostawia sie widoczny a tu nic. Nie wiem kto do kogo
    pisze i czyja opinie komentuje.

    Wchodzac tu nie miałem zamiaru z nikim się przezbywac. Ani wtracac w nie swoje
    sprawy.

    Pare miesiecy temu wyraziłem na tej grupie chec nawiązania wspolpracy a scislej
    zlecic wykonania prostego układu optoelektronicznego. I to jest nadal aktualne.

    No ale zauwazylem, ze jest tu więcej pyskaczy i "specjalistow", których ja
    naywam ochraniarzami haremu niż prawdziwych elektronikow, którzy nie tylko
    wiedza jak "to" sie robi, lecz jeszcze sami to zrobić potrafią.
    Zatem jeśli kto, kto umie kolbe w reku trzymać ma wolne moce przerobowe to
    zaprazsam na priv w celu przedlozenia tego, co potrzebuje aby mi ktoś wykonal.
    Odplatnie oczywiście. w...@a...com
    Pzdr
    Tornad

  • 17. Data: 2016-01-24 17:43:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja Ci nie pomogę (bo ponoć jestem cienki), ale zapytam co to za układ
    jeśli można wiedzieć?

  • 18. Data: 2016-01-24 18:14:51
    Od: t...@h...com

    On Sunday, January 24, 2016 at 5:44:12 PM UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > ja Ci nie pomogę (bo ponoć jestem cienki), ale zapytam co to za układ
    > jeśli można wiedzieć?

    Dzieki za zainteresowania. Uklad jest nazwijmy to teoretycznie prosty a w
    praktyce nikt, się tego czepic nie chce.
    To, czy jesteś cienki czy wypasiony nie ma znaczenia: ważne jest abys mial
    jakiś warsztacik i podstawowe oprzyrządowanie. No i jakas malutka plytke
    wytrafic potrafil.

    0to krotki opis. Przyrzad ma się skladac z dwóch części:

    * Uniwibratora dość krótkich, bo kilkunanosekundowych impulsow. Uniwibrator to
    jest generator pojedynczych impulsow o stalych parametrach, który jest
    wyzwalany przez podanie na jego "trigger" impulsu wyzwalającego. Sa do tego
    układy scalone; jeden taki mam.
    Na wyjście tego uniwibratora chce podlaczyc diode swiecaca o malej mocy rzedu 5 mW.
    Dioda ma się zapalac na te kilka milisekund i gasnac.

    * Druga czesc przyrządu to jest odbiornik tych impulsow świetlnych. Do
    konstrukcji tego nalezy wykorzystac jakas szybka diode PIN, które sa zdolne do
    odbierania tak krótkich impulsow. Odbiornik będzie oddalony od generatora na
    około 3 m.

    I to tyle. W zarysie oczywiście bo omówienie szczegolow to dalsza sprawa.

    Pzdr
    Tornad

  • 19. Data: 2016-01-24 18:46:09
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 24-01-2016 18:14, t...@h...com wrote:

> [...]
    > około 3 m.
    >
    > I to tyle. W zarysie oczywiście bo omówienie szczegolow to dalsza sprawa.

    A nie można było od razu napisać: "armata na komary".
    K.

  • 20. Data: 2016-01-24 19:58:16
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    t...@h...com pisze:
    [..]
> [...]
    > zaprazsam na priv w celu przedlozenia tego, co potrzebuje aby mi ktoś wykonal.

    O ile dobrze tamten temat pamiętam to nie stać Cie na kogokolwiek z tej
    grupy.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html