  • 21. Data: 2012-01-29 23:19:30
    Temat: Re: deficytowy towar
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jg48rm$86m$...@n...news.atman.pl

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jg467l$svr$1@inews.gazeta.pl...

    >> Są, ale ta jest na RS232

    > Odstapie za 1/2 tej ceny
    > oryginalna M$ z rolka na rs232
    > prawie nówka ...LOL

    W Białymstoku podłączono po RS232 i po światłowodach :) sterowniki
    sygnalizacji ulicznej z ,,główną konsolą operatorską''. :) Podatnicy
    zapłacili za budowę światłowodowych połączeń. :) Można to było połączyć
    niemal za free za sprawą internetowych łącz -- sprzętu wówczas na rynku
    nie brakowało!!! -- ale urzędnicy nie wiedzieli o tym. Co więcej -- sporo
    elektroniki wewnątrz różnych sterowników ulicznych Białegostoku nie pracuje
    w niskich temperaturach (bo urzędnicy nie wiedzieli o tym, że to musi być
    specjalna elektronika -- pracująca także w niskich temperaturach) tak więc
    w szafkach są żarówki rozgrzewające elektronikę i rozweselające ;) ludzi...

    Dziś już budowane są takie połączenia po GPRS (tam, gdzie nie ma
    w pobliżu internetu) i po internecie. :) Wtedy tylko tacy jak ja :)
    chcieli takich połączeń -- niemal za free. :) Ale mnie urzędnicy
    i biskupi kazali :) wyzywać od trolli i debili. :)

    Sterownikami takimi (sygnalizacji ulicznej) interesowałem się w latach 1999-2001.
    Mój ojciec budował sygnalizacje uliczne jako elektryk. Rozważał też wygranie ;)
    (praktycznie każdy przetarg tutejszy publiczny jest ustawiony -- od lat!!!)
    przetargu na doglądanie tych sygnalizacji -- na objeżdżanie samochodem w celu
    sprawdzania, czy jest OK. :)

    Sterowniki te miały (chyba zawsze) RS232 po których można było się z nimi
    dogadać -- na przykład dowiedzieć się, jaki jest ich stan, czy są sprawne
    żarówki itd... Miastowi wykładali latami ogromne pieniądze na doglądanie
    tych sterowników. :)

    -=-

    Ile informacji biega po tych światłowodach? Tyle co nic. :)

    -=-

    Właśnie dowiedziałem się, że w Białymstoku miano wybrać
    4 (czterech) wiceprezydentów miasta. :)

    -=-

    Zielna wyspa -- zielono im!!!

    -=-

    W czasie, gdy mogłem zająć się takim monitoringiem sygnalizacji
    ulicznej -- głodowałem :) z rozkazu biskupa Ozorowskiego. :) Mogłem
    z powodzeniem zbudować coś takiego niemal za free. :) Ja bym zarobił,
    podatnicy mniej (nic dodatkowego -- pokryłbym to pieniędzmi płaconymi
    za doglądanie, po ,,wygraniu'' ;) przetargu na objeżdżanie) by
    zapłacili, inni ludzie by zarobili itd...

    Akurat w telemetrii (zdalne doglądanie liczników energii elektrycznej,
    wodomierzy, gazomierzy itp. liczników) Polacy są swoistymi pionierami.
    Przy dobrych wiatrach można było to dobrze zorganizować. :)

    -=-

    Ale biskup Ozorowski kazał jak wyżej. :)
    Powoli odrastają mi mięśnie, które ,,zjadłem'', gdy DOSŁOWNIE głodowałem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-01-29 23:21:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nadir" jg44ok$m70$...@n...vectranet.pl

    > Biorąc pod uwagę, że istnieje coś takiego
    > http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-przelotka-ps-
    2-na-db9-i2086207823.html
    > To cena dla desperata albo fana i kolekcjonera marki A4tech.

    Urzędnicy z białostockiego urzędu miasta zapłaciliby stokroć więcej. :)

    Zapłaci ten, kto płaci cudzymi pieniędzmi. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-01-30 01:16:15
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 29 Jan 2012 23:06:33 +0100, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:

    >Użytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    >Mam jeszcze w piwnicy 3-klawiszową
    >RS232 - DB25, cena wywolawcza pińcet :D
    >Pozdro

    trzymaj, nie sprzedawaj. za pare lat zazysz sobie, za nia, dwie
    walizki wypelnione euro. <rs>

  • 24. Data: 2012-01-30 01:24:37
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-30 02:16, rs pisze:

    > trzymaj, nie sprzedawaj. za pare lat zazysz sobie, za nia, dwie
    > walizki wypelnione euro.<rs>

    Do czego sobie ją ktoś przypnie? Do jakiejs starej amigi wyniesionej z
    piwnicy?

    --
    animka

  • 25. Data: 2012-01-30 01:28:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jg4rgv$rjn$...@n...news.atman.pl

    > Do czego sobie ją ktoś przypnie? Do jakiejs starej amigi wyniesionej z piwnicy?

    Być może uważa, że będzie aż taka straszna inflacja. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-01-30 07:37:21
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Biorąc pod uwagę, że istnieje coś takiego

    http://allegro.pl/przejsciowka-adapter-przelotka-ps-
    2-na-db9-i2086207823.html

    Pomijajac wszystko inne - ta przejsciowka zadziala tylko
    z wybranymi gryzoniami.

    RS232 i PS/2-mouse roznia sie zarowno elektrycznie jak
    i posluguja sie roznymi protokolami. Mysz musi obslugiwac
    oba, zeby taka przejsciowka miala racje bytu.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 27. Data: 2012-01-30 11:33:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Vituniu" 4f2648b4$0$1275$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > i posluguja sie roznymi protokolami. Mysz musi obslugiwac
    > oba, zeby taka przejsciowka miala racje bytu.

    Chyba nawet numerki przerwań sprzętowych (IRQ) RS232
    zwyczajowo są zupełnie inne niż PS/2.

    http://www.webopedia.com/quick_ref/IRQnumbers.asp

    Nie wiem, czy OK, ale te akurat IRQ są dobrze przypisane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-01-30 12:09:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/01/2012 23:19, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    No i?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 29. Data: 2012-01-30 12:43:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > On 29/01/2012 23:19, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    >

    > No i?

    biskup Ozorowski ma zjarany zasilacz?

    --
    marfi

  • 30. Data: 2012-01-30 13:01:25
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 12:43, marfi wrote:
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > biskup Ozorowski ma zjarany zasilacz?

    Pewnie obwody mu się przegrzały. No i RAMu za mało na te wszystkie
    informacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil