  • 21. Data: 2016-02-29 16:41:01
    Temat: Re: dds konwerter
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sprzedaj mi ideę działania takiego wzmacniacza o wzmocnieniu regulowanym
    napięciem ;o)...

  • 22. Data: 2016-02-29 16:47:17
    Od: s...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > Producent nie daje aż takiego discountu nawet na 100k sztuk, zresztą
    > nie ma aż tylu chętnych (krótkofalowców, oni to głównie używają) na
    > takie moduły. Te scalaki są z demontażu albo podróbki.

    Parę lat temu na all był wysyp produktów copal/bourns,
    przełączniki, potencjometry itd. Ktoś to kupił pewnie
    na wyprzedaży z urzędu celnego, tak przypuszczam.

    Za całość gość chciał 30.000, chętnych nie było więc
    sprzedawał po 100/1000szt, sam do tej pory mam zapas.

    Po kilku miesiącach widzę jednak że nabywca się znalazł
    to sklep HFO który sprzedaje z przebitką, a jednak
    za połowę ceny niż gdzie indziej, tych PRków
    nie kupisz za mniej niż 4PLN.

  • 23. Data: 2016-02-29 19:14:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > http://gfx.radiozet.pl/var/radiozetv3/storage/images
    /media/images/okladka-w-sieci/978916-1-pol-PL/Okladk
    a-W-Sieci_article-content-max.jpg

    > Które to twoje łapska?

    ...Ta z łańcuchem, albo ta z zegarkiem...?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.