    From: Mr Misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: dd-wrt na tl-wr1043nd
    Date: Sun, 20 Jan 2013 22:42:45 +0100

    Warto wgrac dd-wrt na tl-wr1043nd?

    Pytam, bo wlasnie wgralem na starego wrt45gl v1.1 ale nie potrafie
    ocenić :) W sensie, nie znam sie na zaawansowanych konfiguracjach
    ruterów, ot podstawy, szyfrowanie wifi, klonowanie makow, dostep po macu
    przez wifi, no i jeszcze pare drobiazgów. Wgralem bo chce przetestowac
    dostep openVPN, konfigurowany na ruterze. Ot tak, dla zabawy, jakbym
    mial nadmiar czasu.

    Swoja droga, bo z oryginalnego firmware nie moglem wgrac tej wersji vpn.
    4MB. Ruter ma 4MB flash. Wgralem wersje mikro 2MB. I zniej dopiero
    wersje VPN ddwrt. Why is that?

    Anyway, na wrt54gl ddwrt dziala :) No prawie - w sensie how to do, zeby
    zamiast telnet miec ssh? :)

    Ale wracajc do sedna - kusi mnie wgranie ddwrt do tplinka z tematu,
    chocby dlatego, ze mialbym ujednolicony interfejs web. ddwrt przypomina
    linksysowy - i tu sie szybko odnalazlem, zmiana z oryginalnego na ddwrt
    w wrt54gl nie sprawila konsternacji gdzie co jest.

    natomiast oryginalny soft tplinkowy jest taki, ze ciagle mysle gdzie
    jest jakas opcja, menu po lewej mnie nie przekonuje. Ale to pikuss. Moze
    po prostu jestem za bardzo skazony i przyzzwyczaony do wczesniejszego
    linksysa.

    Pomijajac zas ujednolicenie interfejsu, czy tplink zacznie dzialac...
    sprawniej? Teraz moge sobie pozwolic na ewentualne zabawy, bo jak dziala
    mi linksys, to zawsze moge go podmienic na roboczy do czasu az tplinka
    odpale... jakby cos poszlo nie tak... :)