  • Data: 2013-01-21 00:01:16
    Temat: Re: dd-wrt na tl-wr1043nd
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości grup
    > Dla mnie openwrt jest bardziej stabilne i więcej jest paczek.
    Ale czytales, ze wlasciwie jestem lamerem w tych sprawach i przez lata
    wystarczal mi formowy firmware linksysa. Nie narzekalem na stabilnosc
    ani nie mialem potrzeb uruchomienia czegos, czego nei bylo w oryginalnym
    firmware.
    Dlatego zalozylem, ze kazdy wlasciwie alternatywny moze wniesc jakas
    wartosc dodaną, ktorej prawdopodobnie nie zauwaze az mi ktos nie pokaze
    palcem.