  • 11. Data: 2010-10-25 16:37:27
    Temat: Re: czyszczenie szczernialych rur wydechu
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Z czystej ciekawości - skąd bierzesz nagar na zewnętrznych ściankach rur?

    tez sie zastanawialem skad to sie bierze
    podejzewam, ze na rozgrzane kolektory podczas jazdy 'spadaja', 'osadzaja
    sie' rozne rzeczy
    zaczynajac od owadow konczac na drobinach asfaltu, zapiekaja sie i mamy
    problem :)

  • 12. Data: 2010-10-25 16:38:50
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > Pytanie po co sie meczyc skoro mozna zastosowac takie cos:
    >
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=pas
    ta+trawi%C4%85ca

    prubowales? napisz cos wiecej jak to dziala itp...jezeli mozesz
    dzieki

  • 13. Data: 2010-10-25 20:38:49
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 297 roku bieżącego, []v[]artec zeznał(a) jak następuje:

    > Drugie wyjście to polerka zaczynając od papieru ściernego (800-1000)
    > jeśli kolektor jest wykonany cały ze wysokiej jakości stali (bez
    > powłoki galwanicznej którą możesz zetrzeć). Tak jest np. w Bandicie.

    [...]

    > PRZED - http://img839.imageshack.us/img839/4659/dscf4348.jpg
    > PO - http://img576.imageshack.us/img576/8796/dscn2777u.jp

    Kurka wodna! ja też takie chcę :-)
    Jak znam moje psie szczęście to w fazerze nie można trzeć do woli.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 14. Data: 2010-10-25 22:46:20
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-25 18:37, siny pisze:
> [...]
    > sie' rozne rzeczy
    > zaczynajac od owadow konczac na drobinach asfaltu, zapiekaja sie i mamy

    No, to nie nagar (SJP PWN: osad na ściankach komory spalania, na
    świecach, zaworach itp. tworzący się z niecałkowicie spalonych cząstek
    paliwa i oleju smarowego).
    A w temacie usuwania tego brudu - może po prostu rozpuszczalnik nitro i
    późniejsza polerka szmatką z pastą polerską?

    --
    wo_Ohoo!

  • 15. Data: 2010-10-27 17:24:14
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "siny"

    > nada sie ale na efekt koncowy, gdyz ten czarny osad to nim nie usuniesz

    autosolem czyscilam przyklejona i wysmazona na kamiec reklamowke na rurze
    wydechowej
    moze mam wiecej cierpliwosci:-)

    --
    ania

  • 16. Data: 2010-10-28 16:00:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Paź, 23:37, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > Pytanie po co sie meczyc skoro mozna zastosowac takie cos:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=pas
    ta+trawi%C4%85ca

    Czy przed zastosowaniem takiej pasty trawiacej trzeba jakos specjalnie
    przygotowac kolektory?
    (poza przetarciem z blota ;))

    --
    amos

  • 17. Data: 2010-10-28 21:27:40
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > http://www.webbikeworld.com/r3/blue-away/
    .jpg

    dzis dostalem tego blue away'a
    przestetuje w weekend i dam znac jak sie spisal :)

  • 18. Data: 2010-10-29 17:48:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-25 18:38, siny pisze:

    ta+trawi%C4%85ca

    > prubowales?

    tak, prÓbowalem

    > napisz cos wiecej jak to dziala itp...jezeli mozesz

    Gdyby Ci sie zechcialo kliknac linki ktore podalem to bys sobie sam
    poczytal:

    "PASTA TRAWIĄCA DO STALI NIERDZEWNEJ
    Pasta oparta o mieszaninę dwóch kwasów nieorganicznych, których
    zawartość wagowa w paście nie przekracza 20%. Pasta doskonale likwiduje
    kolorowe wykwity powstałe w procesie spawania stali. Usuwa również
    zanieczyszczenia z powierzchni, likwiduje zaniedbaną rdzę. Proces nie
    wymaga dodatkowych urządzeń czy energii i jest całkowicie bezpieczny
    przy zachowaniu podstawowych zasad BHP odnośnie obchodzenia się z
    substancjami żrącymi. Nie wydziela przykrego zapachu."

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2010-10-30 15:56:03
    Od: "siny" <s...@t...pl>

> [...]

    > urządzeń czy energii i jest całkowicie bezpieczny przy zachowaniu
    > podstawowych zasad BHP odnośnie obchodzenia się z substancjami żrącymi.

    no dzieki za trud
    faktycznie nie doczytalem do konca
    a polskie znaki mam...

    pozdr

  • 20. Data: 2010-10-30 16:29:29
    Od: "siny" <s...@t...pl>

    > dzis dostalem tego blue away'a
    > przestetuje w weekend i dam znac jak sie spisal :)

    no troszke sie nameczylem
    ale zrobione
    oto wynik:

    bike przed http://d.imagehost.org/view/0827/mot2