  • 1. Data: 2010-10-22 22:28:27
    Temat: Motor jako prezent
    Od: Nika <w...@g...com>

    Niedługo zbliżają się 18 urodziny mojego syna. Razem z mezem
    chcielibyśmy kupic mu nowy motocykl, skuter. Problem w tym że
    kompletnie sie na nich nie znamy i nie wiemy jaki byłby najlepszy.
    Bardzo proszę o radę.

  • 2. Data: 2010-10-22 22:30:08
    Temat: Re: Motor jako prezent
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    >kompletnie sie na nich nie znamy i nie wiemy jaki byłby najlepszy.

    na rynku Polskim mogę polecać tylko SUZUKI

    jk

  • 3. Data: 2010-10-22 22:39:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 23 Oct 2010 00:30:08 +0200 osobnik zwany malgosia
    wystukał:

    > na rynku Polskim mogę polecać tylko SUZUKI

    kolina, trollu, wypad

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2010-10-23 07:16:13
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    a to ???

    http://www.skutery.net/skutery.php?model=23

  • 5. Data: 2010-10-23 08:43:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-10-23 00:28, Nika pisze:
    [...].
    > Bardzo proszę o radę.

    Zalezy co junior potrafi? - czy miał już czynny kontakt z dwoma kółkami
    plus silnik? Bo jeśli debiut, to z pewnością nie MOTOCYKL >400cm3, a
    wyłącznie skuter. Żeby się nauczył - to z manualną skrzynią biegów, nie
    automat, i o pojemności < 200 cm3.

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 6. Data: 2010-10-23 09:32:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcielibyśmy kupic mu nowy motocykl, skuter. Problem w tym że
    > kompletnie sie na nich nie znamy i nie wiemy jaki byłby najlepszy.

    A jakies granice kasy ? Ma prawko A?

    PS. mnie sie aprilia scarabeo podoba :)
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 7. Data: 2010-10-23 10:09:47
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-10-23 10:43, (pj) pisze:
    > nie MOTOCYKL >400cm3, a wyłącznie skuter.

    Co kupić, samochód czy kabriolet?
    Żeby było jasne - większość skuterów to motocykle, istnieją skutery
    powyżej 400cm3, pierwszy z brzegu
    http://www.skutery.net/skutery.php?model=18
    "Skuter" to nie bździdełko do 125cm3, skuter to rodzaj nadwozia, że tak
    to ujmę.
    Jeśli już jedziemy po wyrazach - motor to takie coś co spala benzynę, a
    pytaczka raczej ma na myśli motocykl, czyli motor plus kółka, siedzenie,
    kierownica itd.
    To tyle czepiania na dziś, idę pokręcić się koło komina*.

    * mój dom nie ma komina, o ile wiem
    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2010-10-23 10:24:51
    Od: woohoo <2...@D...pl>

> [...]
    > chcielibyśmy kupic mu nowy motocykl, skuter. Problem w tym że
    > kompletnie sie na nich nie znamy i nie wiemy jaki byłby najlepszy.

    Na tak sformułowane kryteria można odpisać jedynie:
    czerwony (bo podobno nayszypszy).
    Przede wszystkim: do jakiej kwoty i czy syn jest typem nerda w
    okularach, czy osiedlowego gangsty z nunczako zamiast krzyża w pokoju.
    Dość uniwersalnym sprzętem byłaby Gilera Runner, ale to z droższych
    sprzętów. Z tańszych dobry byłby Piaggio Zip, ale to znowu bardziej dla
    nerda. Z jeszcze tańszych dobry byłby rower, bo na chińszczyznę szkoda
    czasu i nerwów (IMO).

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2010-10-23 10:26:34
    Od: woohoo <2...@D...pl>

> [...]
    > chcielibyśmy kupic mu nowy motocykl, skuter. Problem w tym że
    > kompletnie sie na nich nie znamy i nie wiemy jaki byłby najlepszy.

    PS - Daj męża do klawiatury i niech on właściwie postawi pytanie. ;>

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 10. Data: 2010-10-23 12:14:12
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Nika" <w...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    TYLKO R1!!! Przecież musimy sobie z wyżem demograficznym poradzić bo
    emerytury nie będzie. R1 dla każdego!!!