  • 11. Data: 2012-07-11 23:40:05
    Temat: Re: czym wyczyscic mocno brudna tapicerke?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-11 11:32, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Firma zawodowo pioraca, kazdy zrodek "z marketu" tylko wpakuje brud
    > glebiej albo go rozmaże.

    Tego sie obawailem, niestety zadnej profesjonalnej nie mam w poblizu :(
    Chyba popytam po znajomych kto ma odkurzacz pioracy - jedyna rozsadna
    opcja na dzien dzisiejszy...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-07-11 23:41:08
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-11 00:46, PiteR pisze:

    > Rozbierałem fotele bo raz chciałem zszyć rozcięcia i wydaje mi się że
    > te piany to tylko wsiąkają głebiej brud. Odkurzacz pewnie jest dobry.
    > Ile chcą za pranie?

    Nie mam w okolicy dobrej firmy pioracej, a tylko za to, ze jakis "Kaziu"
    ma odkurzacz pioracy z marketu i mi nim przejedzie (z niewiadomym
    efektem) to placic 100 nie zamierzam.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 13. Data: 2012-07-11 23:48:56
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.07.2012 00:15, v...@i...pl pisze:

    jest taki środek, nazywa się dimer. JEst wielokrotnie mocjejszy od k2,
    ale działa podobnie. agresywny dla aluminium, wybiela je. ale tapicerkę
    możesz czyścić. znaczy taki dimmer rozrób... 1:2 - mieszanka
    niebezpieczna, może zacznij od 1:10 i spryskaj wszystko co brudne,
    obficie. po 10 minutach wypierz odkurzaczem piorącym, samą wodą. Zabawa
    z odkurzaczem jest bezwzględnie konieczna. o ile dimmer rozpuści brud,
    to jednak jakoś go musisz wydobyć z tapicerki. Dimmer do dostania w
    selgrosie, albo na allefro

    ToMasz