  • 1. Data: 2012-07-11 00:15:00
    Temat: czym wyczyscic mocno brudna tapicerke?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Macie jakies wyprobowane srodki do _mocno_ brudnej tapicerki?
    Mocno tzn. porozlewane po siedzeniach wszystko co sie da (pewnie
    dzieciaki poprzedniej wlascicielki), duzo plam.

    Siedzenia ciemne materialowe, w delikatny wzorek.

    Probowalem pianki PLAK, po 3 uzyciach jakis-tam efekt jest, ale do
    czystego to jeszcze daleko (chyba cala pianke na 1 fotel musialbym zuzyc).
    Podobno Vanish do tapicerek i dywanow daje rade z grubym brudem, K2
    Tapis w aerozolu podobno tez daje rade.

    Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
    Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i solidne
    pranie?
    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 2. Data: 2012-07-11 00:46:55
    Temat: Re: czym wyczyscic mocno brudna tapicerke?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** v...@i...pl pisze tak:

    > Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i
    > solidne pranie?

    Rozbierałem fotele bo raz chciałem zszyć rozcięcia i wydaje mi się że
    te piany to tylko wsiąkają głebiej brud. Odkurzacz pewnie jest dobry.
    Ile chcą za pranie?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-07-11 01:11:47
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
    > Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i solidne

    TENZI Texwash albo oddaj tam gdzie piora zawodowo.

    Tmek

  • 4. Data: 2012-07-11 07:54:55
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
    > Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i solidne
    > pranie?

    Tylko pranie odpowiednim sprzętem. Wszystkie domowe środki to tylko
    pudrowanie syfa.
    Ostatnio oddałem do czyszczenia samochód z naprawdę brudną tapicerką i byłem
    w szoku, jaki efekt można osiągnąć używając profesjonalnego sprzętu i
    chemii.

  • 5. Data: 2012-07-11 08:02:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jul 2012 00:15:00 +0200, v...@i...pl

    > Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
    > Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje,

    Wszelkie pianki i inne "ekstrementy" które się przeciera szmatą lub
    szczotką to pół, albo nawet ćwierć środek. Tylko silny odkurzacz piorący w
    połączeniu z dobrą chemią, np. TENZI TexWash. Jeśli jesteś z Wawy, to
    zapraszam na pranie -- mam piorącego "dżordża" i jeszcze ze 3 butle TENZI,
    które AFAIR w połowie 2013 tracą ważność, więc niech się te zakupy chociaż
    przydadzą. Oczywiście pierzesz sam. :P

    > albo demontaz obic foteli i solidne pranie?

    To już chyba lepiej obić nowym materiałem niż demontować i prać.

    --
    Pozdor Myjk
    http://xcarlink.pl

  • 6. Data: 2012-07-11 08:39:16
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
    > Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i solidne
    > pranie?

    Żadne aerozole/pianki. Dobra chemia w płynie, szczotka ryżowa i
    odkurzacz piorący.
    Najpierw zwilżam wodą, potem psikam chemią (mam taki 5-litrowy
    spryskiwacz ogrodniczy), potem w ruch szczotka ryżowa, potem odsysam
    odkurzaczem. Potem znowu leję wodę i patrzę, czy jeszcze brudna leci.
    Potem znowu woda/szczotka i odsysam. Jak jeszcze brudna leci, to
    chemia->szczotka->woda+>odkurzacz. Do skutku.

  • 7. Data: 2012-07-11 09:17:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 11 Jul 2012 08:02:37 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Oczywiście pierzesz sam. :P

    A już myślałem że mi wypierzesz :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2012-07-11 11:27:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jul 2012 09:17:04 +0200, jerzu

    > A już myślałem że mi wypierzesz :))

    Aż tak mi się nie nudzi. ;P Samo pranie jest upierdliwe (wykładziny) a
    nawet męczące (zwłaszcza tapicerka, gdzie trzeba przyjmować pozycje niczym
    w kamasutrze). ;)

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 9. Data: 2012-07-11 11:32:25
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-11 00:15, v...@i...pl pisze:
> [...]
    >
    > Macie jakies wyprobowane srodki, zeby nie zniszczyc foteli?
    > Czy tylko odkurzacz pioracy zostaje, albo demontaz obic foteli i solidne
    Witam

    Firma zawodowo pioraca, kazdy zrodek "z marketu" tylko wpakuje brud
    glebiej albo go rozmaże.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 10. Data: 2012-07-11 23:39:08

    W dniu 2012-07-11 08:02, Myjk pisze:
> [...]
    > które AFAIR w połowie 2013 tracą ważność, więc niech się te zakupy chociaż

    Dzieki :) Niestety do Wawy mam za daleko :(

    > To już chyba lepiej obić nowym materiałem niż demontować i prać.

    Taki demontaż nie jest taki trudny, tylko troche czasochlonny ;) ale
    mozna ładnie wszystko wyprac i powiesic do wysuszenia.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)