    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: czym przenieść dane na większy dysk w desktopie hp
    Date: Tue, 1 Mar 2011 00:42:21 +0100
    Sender: p...@g...com

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 11:31:35 +0100, Latet napisał(a):

    > Robiłem to dziesiątki razy. Też polecam BootIT-NG. Nie zawiódł nigdy (w
    > przypadku XP). W przypadku Visty potrzeba się trochę bardziej wysilić, ale też
    > się da. Z Win7 jeszcze nie próbowałem.

    Parę dni temu po raz pierwszy zawiódł mnie Acronis TrueImage - dysk z Lenovo
    Z61E, którego całą zawartość próbowałem przenieść na nowy napęd. System po
    przenosinach (XP Professional ENG SP3) nie wstawał, partycja recovery też
    nie bardzo dawała się uruchomić. Przepchnięty CloneZillą podniósł się bez
    pudła.

    [ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej. ]
    [ (znalezione w necie) ]